Mini One Parklane ook de 2e versnellingsbak niet goed!!

Van alles over de 1ste generatie MINI.
iDarkDesign
Transformer

04 aug 2006, 15:47

Lech schreef:Nou, Braspenning Racing, Amsterdam is erg gezellig heb ik gehoord, mijn vrouw is helemaal weg van Amsterdam, mag ik natuurlijk weer niet zeggen van de Rotterdammers, maar zij is er dol op, zij heeft het altijd over het Leidseplein, dat het daar zo gezellig is en over de humor van de Amsterdammers...
Kom gerust even buurten! Haha. Amsterdam is heerlijk. Ik woon zelf 10 minuten loop afstand van het Leidscheplein. En woon er ook echt heerlijk.

Aan Braspenning, waar zitten jullie precies? Ben nl ook wel benieuwd om een keertje te komen kijken?

iDD
Braspenning Racing
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 aug 2006, 15:58

@ Lech jullie zijn altijd welkom en het is altijd geweldig te combineren met een dagje shoppen in Amsterdam. Wij zorgen dat je in het centrum komt en weer opgehaald wordt bij het Centraal Station. Wel even bellen wanneer je wilt komen en vragen naar Chris, wij zijn de komende week namelijk heel druk met de voorbereidingen voor het volgend weekend racen op de Rizla Days in Assen. Dit weekend btw ook al racen op de BP Masters in Zandvoort. In de Dutch Supercar Challege (onze race klasse) rijdt trouwens ook een MINI : http://www.v-maxracing.nl/ned/news.asp? ... news_id=55

@ iDarkDesign, je kunt ons vinden op de Klaprozenweg 69 in Amsterdam Noord. Kom gerust langs voor een kop koffie en een praatje.
Afbeelding
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2006, 16:28

Lech schreef:Bedankt voor je reactie New Mini, doet een mens altijd goed, ik zal je advies in gedachten houden, mijn grootste zorg momenteel is, om het vrouwtje weer in de Mini te krijgen, als deze weer gerepareerd is, want ze durft niet meer.

Leo
Als je nu naar een anderen dealer gaat en probeert dat je vrouw ook mee gaat kan ze mischien zien of horen dat ze daar heel anders over een Mini praten als bij nou je weet wel wie ik bedoel!
Ik ga nu bij Dubbelsteyn en heb meestal contact met Gerard van Well en die helpt je echt goed!
Hoop dat je vrouw mee lesst en dat ze met je meegaat :D
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

04 aug 2006, 16:34

Lech schreef:Jij natuurlijk ook bedankt Marjon, we doen ons best om het vrouwtje weer in de Mini te krijgen, mijn schoonzoon heeft al gekscherend gezegd, dat als zij niet meer durft, hij er wel mee gaat rijden en toen zag ik toch iets van een blik in haar ogen, die enkel vrouwen maar kunnen maken, als je snapt wat ik bedoel.
Yep gesnopen :wink: :wink: :wink: :wink: ergens heel diep in haar hartje zit toch een stemmetje dat stiekempjes om haar Mini roept. Maar dan wel een goeie potverrrrrrrrrr. Succes hoor.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Braspenning Racing
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 aug 2006, 16:35

Het valt wel op dat twee race bedrijven iets trachten te doen en dat de dealer (die ongetwijfeld meeleest hier zoals op elk ander forum voor populaire modellen) geen actie onderneemt :evil:

Breda is toch niet zover voor je?? Met de mannen van die groep hebben we met de BMW Z3's ook alleen maar goeie contacten en ervaringen. Laten we hopen met de MINI ook :mrgreen:
Afbeelding
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2006, 16:35

Wil hier toch nog ff kwijt dat ik Breeman over het algemeen wel een GOEDE dealer vind.

Uiteraard laten ze wel eens een steekje vallen, maar wie niet...

Ergens anders is het gras altijd groener vind ik hier wel van toepassing!!!

@ Lech; sterkte & wederom suc6!!!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
M7 Racing
Enthousiast
Enthousiast

04 aug 2006, 16:39

Braspenning Racing schreef:Het valt wel op dat twee race bedrijven iets trachten te doen en dat de dealer (die ongetwijfeld meeleest hier zoals op elk ander forum voor populaire modellen) geen actie onderneemt :evil:

Breda is toch niet zover voor je?? Met de mannen van die groep hebben we met de BMW Z3's ook alleen maar goeie contacten en ervaringen. Laten we hopen met de MINI ook :mrgreen:
Hee Bras....wat doe jij op het MINI Forum.....je krijgt de groeten van Dick van Raak......
Braspenning Racing
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 aug 2006, 16:41

Kijk als het vertrouwen eenmaal weg is kan je hoog of laag springen, het komt niet meer terug. Dan kun je beter je verlies erkennen als bedrijf en evnetueel bemiddelen bij een con-collega om zo je öude"klant nog te helpen. Vaak gaan deze zaken buiten jou schuld om fout, het is maar hoe je er als bedrijf of vertegenwoordiger van dat bedrijf mee omgaat.....................

Heel belangrijk.

Verder, er zijn haast geen slechte dealers meer. Daar zijn de richtlijnen vanuit BMW Nederland te strict voor. Het gaat er dan om bij wie heb je een goed gevoel.
Afbeelding
Braspenning Racing
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 aug 2006, 16:43

M7 Racing schreef:
Braspenning Racing schreef:Het valt wel op dat twee race bedrijven iets trachten te doen en dat de dealer (die ongetwijfeld meeleest hier zoals op elk ander forum voor populaire modellen) geen actie onderneemt :evil:

Hee Bras....wat doe jij op het MINI Forum.....je krijgt de groeten van Dick van Raak......

Dit is Chris........... Werk bij Ron..... :wink: En ben hier omdat mijn GF een MINI wil :mrgreen:
Afbeelding
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2006, 16:44

LUV2XLR8 schreef:Wil hier toch nog ff kwijt dat ik Breeman over het algemeen wel een GOEDE dealer vind.

Uiteraard laten ze wel eens een steekje vallen, maar wie niet...

Ergens anders is het gras altijd groener vind ik hier wel van toepassing!!!

@ Lech; sterkte & wederom suc6!!!
Ja maar als er gezegt wordt dat ze je bellen op een dag en je moet zelf 2 dagen later bellen vind ik echt geen service en het gebeurt steeds weer dus.... ja dat is mijn mening over Breeman en er gebeurt nog veel meer en steeds weer dus...sorry :( Marco kan er niet meer van maken :oops:
Maar ik verneem op forum dat ze dat dus gewoon bij iedereen doen en dat vind ik niet kunnen als dealer!

Sterkte nogmaals Lech en je vrouw niet te vergeten!
M7 Racing
Enthousiast
Enthousiast

04 aug 2006, 16:45

Braspenning Racing schreef:
M7 Racing schreef:

Dit is Chris........... Werk bij Ron..... :wink: En ben hier omdat mijn GF een MINI wil :mrgreen:
We hebben er nog wel een in de aanbieding Chris....maar ja die staat dan ook niet op kenteken... :D
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 aug 2006, 16:50

Ik heb eerder in dit topic ook al gereageerd dat Breeman beslist een goede dealer is. Uiteraard is iedereen snel geneigd op basis van één negatief geval een dealer volledig af te schrijven, maar dat is niet helemaal de realiteit natuurlijk. Dan kun je bij elke steek die een dealer laat vallen steeds een andere dealer opzoeken en heb je op een bepaald moment half Nederland aan dealers bezocht. Of het nu Breeman, Renova, Dubbelsteijn, Van Laarhoven, Jan de Jong of weet ik het wat heet. Ze proberen allemaal zo goed mogelijke dealers te zijn en overal zal weleens wat fout gaan of iemand zich een keertje minder goed geholpen voelen. Maar het zijn en blijven ook gewoon mensen. Wat hier bij Lech is gebeurd vind ik meer de teleurstelling over de MINI zelf. Je koopt een peperduur klein autootje met veel imago waarvan iedereen roept dat het van superkwaliteit is en dan is 2 keer in nog geen 500 km de versnellingsbak aan gort. Er is geen dealer die dan nog kan lachen natuurlijk.
Pfff...sorry voor m'n lange uitleg, maar ik was ff op dreef :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Lech
4 op een rij!
4 op een rij!

04 aug 2006, 17:04

Heb net even Breeman gebeld en de Mini was klaar, heb hem net opgehaald en hij rijd volgens mij goed, enkel als je hem in de versnelling zet, zei Breeman, dan hoor je een klik, alsof er ruimte zit in de, zo als zij het noemen, de aandrijving, maar dat hebben de Mini's, allemaal zeiden ze, het rauwe is inderdaad weg en dat klikken zal dan denkelijk wel zo horen. Ik las hier ergens op de site, dat als je wil conroleren of de versnellingsbak goed is, je deze eerst in zijn een moet zetten en daarna in zijn achteruit, als dat zonder problemen gaat, zou het goed zijn? heb dat een paar keer gedaanen dat ging goed. Nu even kijken of we het vrouwtje er weer in krijgen, die zei, rij jij er voorlopig eerst maar eens mee, ik wacht nog wel even, die durft echt niet! Misschien over een paar dagen, ik zie het wel, je kan ze nu eenmaal niet dwingen, maar ik begrijp haar wel, heeft gewoon even wat tijd nodig.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2006, 17:25

Volgens mij moeten we het probleem bij de bron zoeken. De versnellingsbak is naar de kl*te. De dealer die de MINI krijgt om hem te repareren kan niets anders doen dan zijn uiterste best om de MINI te maken en je zo snel als mogelijk weer onderweg te krijgen. Dat het je 2x achter elkaar overkomt is mega-zuur. Ik lees net dat het inmiddels weer is opgelost. Dat is het beste nieuws wat er is!

Lech en Lechin, Veel plezier met de MINI (ik blijf het volhouden hoor!) ;-)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2006, 17:44

Lech ga fff met zijn tweeen een rondje touren misschien helpt dat wel :wink:
Laat ons het weer horen als ze er wil in gaat rijden!
Lechin kom op stap in en scheuren met dat ding nu kan het weer :P :rijden :))

Terug naar “MINI-talk”