Sjors, ziet er echt helemaal leuk uit!! Veel plezier met opvoeden. Lekker carpet om op te plassen en kapot te bijten

marss
Inderdaad, Benno heeft helemaal gelijk.mini7benno schreef:Kleine tip Floris...................... "Don't take her to YOUR bed"
Echt je zal nog eens aan me denken.
Je weet hier lopen ook 2 bulldoggen rond.
Vanaf het begin niet tever meenemen je "eigen" leven in. dan bedoel ik: Badkamer, slaapkamer, trappen lopen.
Doggies need their own places. Hoe lief ze ook zijn.........
Wanneer gaan we wandelen in het bos?
Het is alleen maar beter dat je zo snel besloten hebt om hem niet langer te houden. Anders ie het ook alleen maar sneu voor dat lieve beestje!florisvandam schreef:Ik zal maar gelijk eerlijk en direct tegen jullie zijn.
Heb net Sjors terug gebracht naar de fokster omdat het ik gewoon niet aan kon.
Heb samen met Cin deze pup uitgekozen en het valt me echt heel zwaar om voor Sjors alleen te zorgen.
Heb er zo naar uitgekeken om Sjors in mijn handen te houden maar heb er niet de vreugde voor terug gekregen die ik verwacht had en heb in overleg besloten om Sjors terug te brengen.
Zit door het beeindiging van mijn relatie er een beetje doorheen en kan het nu gewoon echt niet aan om voor Sjors te zorgen en dat beestje verdiend gewoon een hele hoop liefde die ik op dit moment niet kan geven.
Ben heel erg blij dat de fokster Sjors heeft terug genomen en hoop dat ze heel snel goede en liever nieuwe eigenaren krijgt, want dat verdient ze echt, had me geen lievere hond kunnen voorstellen dat Sjors in de afgelopen 2 dagen voor me is geweest, maar het mocht niet zo zijn.
Hoop dat jullie enig begrip hebben voor mijn situatie en weet dat het aanschaffen van Sjors niet in een opwelling is gebeurt maar ben er gewoon nu nog niet aan toe.
Eerst moet ik de rust in mezelf terug vinden en dan gaan we weer verder.
gr.
floris
Onze sponsors