Hier ben ik dan!
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Bij ritjes hebben een bepaalde groep mensen een portofoon/walkietalkie mee om met elkaar te "lullen"
En bij een rit in Belgie heb ik ongeveer 2 dagen lang alle koeien geteld en aan iedereen doorgegeven dat ik er een gespot had....
Ok komt ie!Iris van Goozen schreef:Kan ik hier uitleg bij krijgenMaVaEe schreef:Moet je voor de gein eens een portofoon meenemen naar een rit. Je weet niet wat je hoort!Sven schreef:Tijdens een rit???
Kun je beter naar een meeting komen....![]()
Waar dacht je waar mn banner vandaan komt!........

Bij ritjes hebben een bepaalde groep mensen een portofoon/walkietalkie mee om met elkaar te "lullen"
En bij een rit in Belgie heb ik ongeveer 2 dagen lang alle koeien geteld en aan iedereen doorgegeven dat ik er een gespot had....

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
@maarten: dat in belgie was echt super, hebben daar echt veel gelachen
Greetz BigD
als je tijdens een rit een zeer gezellig en ondermaats niveau gesprek wil voeren wel idd jaIris van Goozen schreef:Bedankt voor de uitleg! Hieruit begrijp ik, dat waneer ik ook mee doe met een rit, ik ook aan de portofoon moet!..........MaVaEe schreef:Ok komt ie!Iris van Goozen schreef:
Kan ik hier uitleg bij krijgen........
![]()

@maarten: dat in belgie was echt super, hebben daar echt veel gelachen

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Onze sponsors