Allemaal ook ervaring mee, WB?William Blake schreef:JCW remmen zijn héél goed, lichter dan AP en zeker Stoptech (gebruiken ook Brembo klauwen trouwens, in sommige gevallen want waren aantal klachten ivm kwaliteit van de 'calipers' oftewel remklauwen)Blackline schreef:GeoBem007 schreef:Ziet er al netjes uit man!
Heb je al een idee welke BBK je gaat steken?
Ik zit nog steeds te twijfelen Stoptech of AP 330 mm.
die JCWs zijn gewoon 4-pots Brembo's (idem BMW Perf. remmen).![]()
Stoptech is goed maar heeft minder ervaring dan giganten Brembo en AP Racing ..
En met de JCWs heb je geen gezeik op de keuring (én is een perfect samengesteld kit, bij Stoptech durven ze nogal nonchalant te zijn heb ik de indruk..)
Aan u de keuze
Edit: wil je écht zot doen --> Mov'it = zowat de top
Blackline's Mini Cooper S Clubman - VERKOCHT
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
- Blackline
- Mod virus alert!
Bericht
Ik vind persoonlijk brembo & jcw te klein .William Blake schreef:JCW remmen zijn héél goed, lichter dan AP en zeker Stoptech (gebruiken ook Brembo klauwen trouwens, in sommige gevallen want waren aantal klachten ivm kwaliteit van de 'calipers' oftewel remklauwen)Blackline schreef:GeoBem007 schreef:Ziet er al netjes uit man!
Heb je al een idee welke BBK je gaat steken?
En met de JCWs heb je geen gezeik op de keuring (én is een perfect samengesteld kit, bij Stoptech durven ze nogal nonchalant te zijn heb ik de indruk..)
Aan u de keuze
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
@Blackline: groter is niet altijd beter he, zeker niet op Mini's.. grotere klauwen/schijven verhogen het onafgeveerd gewicht en is nadelig op remmen/sturen/acceleren
Die kar weegt ook maar een dikke 1250 kg he, daar heb je geen 6 of meer pistons voor nodig hoor
Niet denken dat je exponentieel veel sneller gaat stilstaan dan met de standaard remmen, ze gaan gewoon beter tegen de hitte en track-abuse kunnen. Maar banden = limiterende factor.
Behalve Mov'it geen ervaring mee. Waarom? Ik breek toch niks af?GeoBem007 schreef:Allemaal ook ervaring mee, WB?William Blake schreef:JCW remmen zijn héél goed, lichter dan AP en zeker Stoptech (gebruiken ook Brembo klauwen trouwens, in sommige gevallen want waren aantal klachten ivm kwaliteit van de 'calipers' oftewel remklauwen)Blackline schreef:
Aan u de keuze
@Blackline: groter is niet altijd beter he, zeker niet op Mini's.. grotere klauwen/schijven verhogen het onafgeveerd gewicht en is nadelig op remmen/sturen/acceleren

Die kar weegt ook maar een dikke 1250 kg he, daar heb je geen 6 of meer pistons voor nodig hoor

Niet denken dat je exponentieel veel sneller gaat stilstaan dan met de standaard remmen, ze gaan gewoon beter tegen de hitte en track-abuse kunnen. Maar banden = limiterende factor.
- Blackline
- Mod virus alert!
Bericht
Je heb daar wel een punt ,ik zal er is goed over nadenken.
William Blake schreef:Behalve Mov'it geen ervaring mee. Waarom? Ik breek toch niks af?GeoBem007 schreef:Allemaal ook ervaring mee, WB?William Blake schreef:
JCW remmen zijn héél goed, lichter dan AP en zeker Stoptech (gebruiken ook Brembo klauwen trouwens, in sommige gevallen want waren aantal klachten ivm kwaliteit van de 'calipers' oftewel remklauwen)
Aan u de keuze
@Blackline: groter is niet altijd beter he, zeker niet op Mini's.. grotere klauwen/schijven verhogen het onafgeveerd gewicht en is nadelig op remmen/sturen/acceleren![]()
Die kar weegt ook maar een dikke 1250 kg he, daar heb je geen 6 of meer pistons voor nodig hoor![]()
Je heb daar wel een punt ,ik zal er is goed over nadenken.
Onze sponsors