Bij deze stel ik me dan toch nog even voor op aandringen van Iris van Goozen:p. Ik ben Arend de Rooij en rijd nu een BRG Cooper. Hiervoor reed ik een Cooper D (vandaar de naam), maar door een fabrieksfout heb ik deze weer weg moeten doen. Hij sloeg namelijk tot 3 volledig op hol, want er zat een fout in de electronica. Gas bleef op volgas staan en was niet meer te stoppen. Moet zeggen dat benzine 100 x beter is dan een diesel. Helemaal omdat deze opgevoerd is door middel van een Vortech V-3 Compressor. Wat mij ook opvalt is dat een diesel veel hakeriger schakelt en een rotgeluid maakt. Benzine is veel soepeler, sneller en naar mijn idee is een benzine nog geen eens zoveel minder zuinig.
Check mijn gallery voor foto's van de huidige en de vorige mini
Gr. Arend
Arendje
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Arend !!
Mooie Mini's , zeker de BRG mooi met het meegespoten kunststof ..
Vreemd die klachten met je diesel , ik heb ze nog niet eerder gehoord ..
Veel Mini-plezier ook hier...
Gr. Inim
Mooie Mini's , zeker de BRG mooi met het meegespoten kunststof ..
Vreemd die klachten met je diesel , ik heb ze nog niet eerder gehoord ..
Veel Mini-plezier ook hier...
Gr. Inim

- CooperD
- Leerling Mini lid
Bericht
Tweede reden: Is iig weer eens wat anders
Derde reden: Trekkracht onderin is niet normaal
Vierde reden: Was stuk goedkoper dan een S
Vijfde reden: Geluid is helemaal top
Eerste reden: Is algemeen bekend dat de s-jes nog wel eens last hebben van een dieselgeluid. Lijkt mij niet zo top voor die motorMaVaEe schreef:Welkom hier!
Stomme vraag misschien hoor maar waarom een een Cooper uitrusten met een compressor? Had je toch net zo goed een Sje kunnen kopen?
Tweede reden: Is iig weer eens wat anders
Derde reden: Trekkracht onderin is niet normaal

Vierde reden: Was stuk goedkoper dan een S
Vijfde reden: Geluid is helemaal top
Cooper D 2007 driver
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperD
- Leerling Mini lid
Bericht
Ontmoeten???? Gestoorde die je er bent. Mini van jou heb ik met jou gehaald, kom ongeveer elke week bij je thuis:p. En te snel? Je kan amper burnout trekken;). Net een oud omaatje die voor me rijdt als ik jou zie rijden...Iris van Goozen schreef:Arend, welkom bij de club! Leuk je op deze manier te ontmoeten en wie weet tot op een meeting!!!
Zou best kunnen dat ik je eerder heb zien rijden......
Maar ik was waarschijnlijk weer veel te snel op de rotonde, was dat niet nog met die diesel van je?!![]()
Wat was dat een slome wagen joh.... ik boekte je er vol uit!!!
Nu maar hopen dat je meer kans maakt met die BRG Cooper van je!!!!!
Greetzzz
Cooper D 2007 driver
- CooperD
- Leerling Mini lid
Bericht
Sorry, kan natuurlijk niet geirrteerd worden op jou;). Je bent aardige coureur. Was trouwens nog met je one toen je die diesel eruit reed:pIris van Goozen schreef:Dit is typisch puberaal gedrag van iemand die zich geen houding weet te geven wanneer hij in zijn ongelijk staat. Kinderachtig hoor, en dat op je 19de....![]()
Ik weet niet zo goed wat ik hier verder mee aan moet, of ik hier op in moet gaan of niet. Ik vind dit alles iet wat vreemd namelijk.
Als je minder geïriteerd ben, stel ik het erg op prijs jou excuses te ontvangen, en wanneer dit reeël is deze ook daadwerkelijk te aanvaarden.
Cooper D 2007 driver
- CooperD
- Leerling Mini lid
Bericht
Ja, we kennen elkaar, maar ik zie Zandvoort tegemoet;)Iris van Goozen schreef:Haha nee we kennen elkaar iets langer dan vandaag, en hij gaat zeker niet winnen van mij;)@mr schreef:kennen jullie elkaar of starten jullie nou gewoon een beetje slecht?
Ik zie al een head to head op Zandvoort aankomen. Want alleem van grote verhalen worden we niet wijzer![]()
PEACE
Wanneer kunnen we op Zandvoort rijden?!
Cooper D 2007 driver
Onze sponsors