Hallo,
Ik heb nog maar net een mini en weet hier dus nog niet alles van, daarom de volgende vragen:
Ik kan aan een jcw uitlaat (voor de cooper) komen voor 300 euro, is dat teveel en wat voor voordelen heeft deze uitlaat?
Als ik cooper S bumpers op m'n mini wil monteren kan ik dan wel de mistlampen en knipperlichten overzetten van de cooper bumper ?
Kan ik de uitsparing voor de uitlaat bij een cooper S achterbumper naar rechts verplaatsen dmv onderste lijst cooper bumper monteren op de cooper S bumper ?
BVD
Greoten Cindy.
JCW uitlaat voor een cooper & Cooper S bumpers
- CTMINI
- 4 op een rij!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Hoi Cindy
Allereerst welkom en veel plezier hier
Post eens wat
van je mooie MINI
Ik heb je een pm gestuurd
Allereerst welkom en veel plezier hier

Post eens wat

Ik heb je een pm gestuurd

Ik weet niet of de strip hetzelfde is en of dit zomaar te verwisselen is. Ik heb nog nooit een Cooper S bumper gezien met de uitlaat rechts.Cindy schreef:Kan ik de uitsparing voor de uitlaat bij een cooper S achterbumper naar rechts verplaatsen dmv onderste lijst cooper bumper monteren op de cooper S bumper ?
- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik denk dat je aan de uitlaat op zich niet heel veel voordeel gaat halen. De soundkit geeft volgens fabrieksopgave maar 3 PK winst, en daar zit dan ook nog een aangepast luchtfilter een aangepaste software bij. Je zou het dus vooral voor de looks (ander eindstuk en, noem me maar gek, ik vind de pot van de demper ook mooier
) en het wat donkerdere geluid moeten doen (waar je zelf niet superveel van meekrijgt binnenin de auto, daar is nou net dat aangepast luchtfilter voor bij de sound kit).
Ik ben trouwens wel benieuwd wat er zo gevoelig is aan de PM van Maaij dat de rest van het forum niet van zijn wijsheid mag profiteren
Volgens mij zijn er twee pakketten waar zo'n uitlaat uit zou kunnen komen: de JCW Tuning Kit voor de Cooper (die al een tijd niet meer verkocht is, en qua ingrepen vergelijkbaar is met de Works kit voor de S - andere cilinderkop, andere uitlaat, etc.) of de JCW Sound Kit (die eigenlijk alleen een andere uitlaat, ander luchtfilter en iets aangepast motor management uitmaakt). Ik durf niet te zeggen of de uitlaten uit beide pakketten hetzelfde zijn.Ik kan aan een jcw uitlaat (voor de cooper) komen voor 300 euro, is dat teveel en wat voor voordelen heeft deze uitlaat?
Ik denk dat je aan de uitlaat op zich niet heel veel voordeel gaat halen. De soundkit geeft volgens fabrieksopgave maar 3 PK winst, en daar zit dan ook nog een aangepast luchtfilter een aangepaste software bij. Je zou het dus vooral voor de looks (ander eindstuk en, noem me maar gek, ik vind de pot van de demper ook mooier

Ik ben trouwens wel benieuwd wat er zo gevoelig is aan de PM van Maaij dat de rest van het forum niet van zijn wijsheid mag profiteren

Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Maar goed, als je het echt zo graag wilt weten dan moet je me maar een pm sturen. Ik wil het je wel vertellen
De uitlaat hoor je zeker wel als je in de auto zit. Ook zonder de JCW luchtfilter. Weleens de standaard uitlaat gehoord? De JCW uitlaat geeft een veel mooier brom.Eelke schreef:Ik denk dat je aan de uitlaat op zich niet heel veel voordeel gaat halen. De soundkit geeft volgens fabrieksopgave maar 3 PK winst, en daar zit dan ook nog een aangepast luchtfilter een aangepaste software bij. Je zou het dus vooral voor de looks(ander eindstuk en, noem me maar gek, ik vind de pot van de demper ook mooierIk kan aan een jcw uitlaat (voor de cooper) komen voor 300 euro, is dat teveel en wat voor voordelen heeft deze uitlaat?) en het wat donkerdere geluid moeten doen (waar je zelf niet superveel van meekrijgt binnenin de auto, daar is nou net dat aangepast luchtfilter voor bij de sound kit).
Helemaal niks gevoeligs. Gewoon een reactie op een mailtje die zij mij gestuurd heeft. Snap je reactie dan ook niet. Net of ik iets te verbergen hebIk ben trouwens wel benieuwd wat er zo gevoelig is aan de PM van Maaij dat de rest van het forum niet van zijn wijsheid mag profiteren

Maar goed, als je het echt zo graag wilt weten dan moet je me maar een pm sturen. Ik wil het je wel vertellen

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors