Greetz BigD
Blue Chaser's Clubman need more low P262
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thanks Minicat !!!
Ik heb toch maar ff een fotoshopje gemaakt voor dat hij naar de spuiter gaat ..
Puur om ff zeker te zijn dat wat ik in mijn hoofd heb zitten ook echt wel mooi is ..
Embleem gecleaned , koplampringen P.S , knipperlichten/stadslichten gesmoked en de Joeymod ..
De orciari's worden ook P.S , daar heb ik alleen te weinig fotoshopervaring voor om dit netjes te doen ..

Gr. Inim
Ik heb toch maar ff een fotoshopje gemaakt voor dat hij naar de spuiter gaat ..
Puur om ff zeker te zijn dat wat ik in mijn hoofd heb zitten ook echt wel mooi is ..
Embleem gecleaned , koplampringen P.S , knipperlichten/stadslichten gesmoked en de Joeymod ..
De orciari's worden ook P.S , daar heb ik alleen te weinig fotoshopervaring voor om dit netjes te doen ..

Gr. Inim
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 22 jan 2009, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ah die Fred haha je was me voor vriend , je zat zeker net in de galery toen ik de foto plaatste haha
..
Ik denk dat je gelijk hebt Fred maar ik denk dat er over niet al te lange tijd toch een aero-grilletje aan zit te komen ..
Ik was eerst niet zo v.d aero-grills maar ben inmiddels van gedachte veranderd..
Groet Inim
Ik denk dat je gelijk hebt Fred maar ik denk dat er over niet al te lange tijd toch een aero-grilletje aan zit te komen ..
Ik was eerst niet zo v.d aero-grills maar ben inmiddels van gedachte veranderd..
Groet Inim
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zo ziet er dik uit!!!!!! Met aerogril en met ps koplampringen zal hij nog bruter worden!
Ben benieuwd kerel!
Ben benieuwd kerel!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha er komt nog een modje bij mensen ..
THNX to Coen en zijn duidelijke uitleg in zijn topic ..

THNX to Coen en zijn duidelijke uitleg in zijn topic ..

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha maar zeg nou zelf D er is toch niets leuker dan lekker aan je Mini prullen !!
Ik kan er dagen mee vol maken
..
Ik kan er dagen mee vol maken
Onze sponsors