Massamoord bij kinderdagverblijf.

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

24 jan 2009, 16:31

Voor de facebookers onder ons en die hun medeleven willen betuigen

[web]http://www.facebook.com/group.php?gid=50303445799[/web]
Afbeelding
maus105
Bonkey

24 jan 2009, 22:17

Berthil schreef:Ik had het ook al gelezen, echt verschrikkelijk.

Wat mij betreft levenslang in de isoleercel, zo één.
ik ken nog wel leukere trucjes bedenken hoor :lol: isoleercel is nog veel teveel luxe :wink:
wel een behoorlijke topic MASSAMOORD dan praat je over heel wat meer mensen hoor.
maar dan nog het blijft tragisch zulke dingen
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

24 jan 2009, 22:28

maus105 schreef:

ik ken nog wel leukere trucjes bedenken hoor :lol: isoleercel is nog veel teveel luxe :wink:
wel een behoorlijke topic MASSAMOORD dan praat je over heel wat meer mensen hoor.
Massamoord klopt inderdaad niet meer, maar het is gepost toen ze dachten dat er meer als 10 kinderen dood waren. En aangezien een massamoord staat voor het volgende; de executie van vijf of meer personen, op dezelfde plek, als onderdeel van dezelfde operatie en waarvan de slachtoffers in een staat waren waarbij zij zich niet kunnen verdedigen.

:)
Afbeelding
320d touring
BBQ hulpkok

24 jan 2009, 22:31

Pretty Cooper schreef:onmenselijk...... ik ben heel benieuwd wat de dader hiertoe heeft gebracht.......

gr, PC
Google maar eens op Alice Cooper dead baby's, dit soort debielen zijn hier wat mij betreft net zo goed schuldig aan. Zulke onzin (met vaak ook nog niet eens foute bedoelingen) kunnen zo'n labiel figuur over het randje helpen.
Verder kan ik me echt niets indenken wat je deze persoon kan aandoen dat ook maar in de buurt komt van wat hij verdiend.
maus105
Bonkey

25 jan 2009, 00:04

Jurgen schreef:
maus105 schreef:

Massamoord klopt inderdaad niet meer, maar het is gepost toen ze dachten dat er meer als 10 kinderen dood waren. En aangezien een massamoord staat voor het volgende; de executie van vijf of meer personen, op dezelfde plek, als onderdeel van dezelfde operatie en waarvan de slachtoffers in een staat waren waarbij zij zich niet kunnen verdedigen.

:)
halleluja wikipedia :wink:
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2009, 00:18

kom net terug uit Frankrijk, dringt nu pas tot mij door. Net ff met brok in mijn keel de jongste van 10 weken op bed gelegd.

Geen woorden voor.
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2009, 08:53

NicoJ schreef:Dit is ongelofelijk..
En het strafste van allemaal, ze ondervragen hem al 7 uur en hij lacht gewoon alles weg!

Wat gaat er nu gebeuren: komt voor het gerecht, wordt veroordeelt en leeft nadien gewoon verder op onze kosten!
Krijgt gratis eten,drinken,snookertafel,tv,.. !

En dit allemaal voor zo'n crimineel, als je mij zou laten doen :evil:
Dit soort "mensen" moeten, bij veroordeling, ten dienste van de wetenschap worden gesteld!

Het is van ons aller belang dat de wetenschap inzicht krijgt in het ontstaan van de defecten in ons brein,
welke dit soort incidenten doen veroorzaken.

Heel veel sterkte aan de nabestaanden en het personeel van de kinderopvang en reddingswerkers
die als eerste ter plekke waren.

:cry:

Terug naar “Kletshoek”