Facelift grille met zwarte lamellen.
Strakke kar!
Fre's Mini 1
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
idd, een zwarte schoonheid Fred. 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zeg gewoon zo laten Fred , ik vindt hem dik zo !!
Heb je die chrome spiegelkappen nog , probeer dat eens ..
Tis maar klikken hey ..
Dat geeft ook meteen weer een andere look van het frontje ..
Ik weet dat je er toen vanaf wou maar sinds dien is je mini aanzienlijk veranderd !!
Ik vindt het op een zwarte iig nog steeds vet staan !!
Gr. Gerard
Heb je die chrome spiegelkappen nog , probeer dat eens ..
Tis maar klikken hey ..
Dat geeft ook meteen weer een andere look van het frontje ..
Ik weet dat je er toen vanaf wou maar sinds dien is je mini aanzienlijk veranderd !!
Ik vindt het op een zwarte iig nog steeds vet staan !!
Gr. Gerard

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik dacht echt dat je s-sideskirts had! Ze vallen zo wel heel erg netjes uit vandaar!
Ferd niet te veel aan doen is top zo!
Ferd niet te veel aan doen is top zo!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja nu ik kijk inderdaad! Maar met zwarte koplampringen vindt ik wel super dik! Succes met je keuze's! Je kan altijd bezig blijven natuurlijk. Heb ik zelf ook. Goed is goed toch?
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Had vandaag een afspraak bij de garage voor zijn onderhoud. Ik rij "rustig" door richting dealer nietsvermoedend, wil hem in zijn twee steken en hij springt terug uit versnelling. Ik denk bij mezelf, wat is da nu me mij, kan ik nu al nie meer rijden en steek em terug in zijn twee. Stukje later weer hetzelfde verhaal. In dat korte stukje die ik nog had kom ik het toch nog een paar keer tegen. Toegekomen begint de man olie af te laten enzo, ik dacht ik vermeld het maar even, lijkt me niet normaal. Hij gaat een stukje testrijden en staat al direct terug in de garage, ik sta bezorgd toe te kijken terwijl hij er een tweede monteur bij vraagt.
"Meneer, het probleem ligt bij de synchronisatie van uw boite, die moet dus open zodat we kunnen kijken wat eraan scheelt om de nieuwe stukken te bestellen ..." U bent de mini dus op zijn minst een week kwijt
.
Daar sta je dan, machteloos ... mijn mini'tje heeft pijn
. Ik ging ze nochtans morgen helemaal verwennen, en nu staat ze daar tussen al die stinkende diesels te wachten tot iemand er wil naar kijken.

"Meneer, het probleem ligt bij de synchronisatie van uw boite, die moet dus open zodat we kunnen kijken wat eraan scheelt om de nieuwe stukken te bestellen ..." U bent de mini dus op zijn minst een week kwijt

Daar sta je dan, machteloos ... mijn mini'tje heeft pijn

Onze sponsors