Lotus Seven Dax Rush Cosworth, VERKOCHT!
- Ries
- Volledig MINI minded!

Bericht

We moeten nog wat afspreken mr.
Maar is die 340 dan niet LHD?
In Duitsland staat deze te koop (40 mille, 8500km).

Maar vast iets duurder met de huidge pond. Ik zou maar snel de deal rond maken aangezien de pond alweer iets omhoog aan het gaan is
Ruilen tegen een krik?Hans schreef:Iemand een Dax kopen?, heb nu 3 auto's
Maar vast iets duurder met de huidge pond. Ik zou maar snel de deal rond maken aangezien de pond alweer iets omhoog aan het gaan is
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zeker niet met de nog steeds gunstige pond. RHD is niet erg, je zit toch bijna in het midden. Zit zelf ook Pistonheads af te snoepen naar een Elise S2..... 
Vet ding Hans! Ook in de UK is het aanbod zeer beperkt, echt iets exclusiefs!
40 mille gaat Hans er lang niet voor betalenRies schreef:
Ruilen tegen een krik?
Vet ding Hans! Ook in de UK is het aanbod zeer beperkt, echt iets exclusiefs!
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thanks!
RHD vind ik niet erg.. ik betaal nu de helft dan als ik aan de andere kant zal gaan zitten.. Er zullen de komende tijd veel auto's rondrijden met het stuur rechts
Die witte die in duitsland staat is ook rechts gestuurd.. nou dan heb ik net €21000,- verdient
Die witte die in duitsland staat is ook rechts gestuurd.. nou dan heb ik net €21000,- verdient
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik hou van puur autorijden en dat gaat met de Dax super alleen heb je daar weinig bewegingsvrijheid in de Lotus een stuk meer!
In mijn ogen wel de mooiste Lotus! Vertel eens waarom die lelijk is.. alle noodzakelijke dingen zitten erop, wielen, stuur, stoelen, wat carbon spatborden.. wat heb je nog meer nodig?Fred schreef:Niet de mooiste lotus, maar ziet er wel dikke fun uit zo'n ding
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je gaat dit wsl niet graag horen en wil je nieuwe kar niet afbreken ook, maar als je het dan toch vraagt
... Imho ziet het eruit als een lotus elise die door een veels te smal straatje gereden is en waar ze later gewoon terug wielen op gezet hebben ...
Het is dan ook maar mijn mening he, wsl vinden de meesten hier die lotus onwijs gaaf
. Een atom ziet er ook niet uit, maar man, zo'n ding wil ik echt wel hebben
. Fun overstijgt gewoon de looks, maar mss ziet em er beter uit in real
PS een filmpje maken van sir (s)wistle alot maakt het niet beter
. Don't you just wanna slap the shit out of him 
Het is dan ook maar mijn mening he, wsl vinden de meesten hier die lotus onwijs gaaf
PS een filmpje maken van sir (s)wistle alot maakt het niet beter
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Vette bak Hans! Mag ik weer een rondje mee op de ring?
iDD
Eens, maar dan wel de straat versie. En niet in een onopvallende kleur als grijs of zwart. Maar in het rood, oranje of krypton green.MaVaEe schreef:Ik vind het ook niet de mooiste Lotus maar hij staat wel op een goede 2e plek!Fred schreef:Niet de mooiste lotus, maar ziet er wel dikke fun uit zo'n ding![]()
De Exige staat bij mij namelijk op 1!![]()
Vette bak Hans! Mag ik weer een rondje mee op de ring?
iDD
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het is de bedoeling om met de Mini naar de nurburgring te gaan en de Lotus voor circuitdagen te gebruiken.. maarja als het een keer echt lekker weer is.. nadeel van dit soort auto's op de ring, je zit zo laag waardoor je bochten moeilijk ziet en dat zijn er nogal wat 72 om precies te zijn en dan de hoogteverschillen dan is een Mini makkelijker!
Onze sponsors