jbcola, overzicht(je) op p266 thx to SVEN!!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als ik ze heb meld ik het even!
Nope maar komt goed hoor ik wel!jbcola schreef:Deze morgen ontvangen, heb jij de jouwe al??

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Was gisteren effe aan het spelen met die foto's, niet zo goed gelukt vind ik zelf
zijn van je

Werkt deze ook op een Mac Gerrit? ZouAA-16V schreef:Blijkbaar een niet-geregistreerde versie van Photomatix gebruikt.
Ik heb een versie (Pro 3.3) gedownload met registratie. Zal je vanavond de link doorsturen...(als ik de link nog terugvind e).

Zouden vandaag op de post gegaan zijnJean-Pierre schreef:Nope maar komt goed hoor ik wel!jbcola schreef:Deze morgen ontvangen, heb jij de jouwe al??Als ik ze heb meld ik het even!

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Als het zo is dan mag je mij ook wel ff die link doorgevenjbcola schreef:Was gisteren effe aan het spelen met die foto's, niet zo goed gelukt vind ik zelf![]()
Werkt deze ook op een Mac Gerrit? ZouAA-16V schreef:Blijkbaar een niet-geregistreerde versie van Photomatix gebruikt.
Ik heb een versie (Pro 3.3) gedownload met registratie. Zal je vanavond de link doorsturen...(als ik de link nog terugvind e).
zijn van je
![]()

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
De originele foto's

Mijn probleem met het alarm zou ook eindelijk moeten opgelost zijn
Na een nieuwe module en een paar grijze haren meer van de chef atelier was de oplossing vrij onnozel....
Blijkbaar kwam de binnenkant los en daardoor ontstond er trilling waardoor het alarm bij het minste van zijn tetter begon te maken. Eindelijk weer rust voor de buren
Ook heb ik vandaag het achterlicht en de zwarte hoek vervangen na de onzachte kennismaking met de paal in de garage
Nu nog effe onderzoeken hoe we de Miltek kunnen aanpassen want deze slaat constant tegen de tunnel, vooral als em koud heeft
Ik heb wel gezien dat de R53 in het midden een voorziening had om de uitlaat daar ook met rubbers vast te maken, dat hebben ze blijkbaar niet gedaan met de R55
zelf maken dan maar?? 

Mijn probleem met het alarm zou ook eindelijk moeten opgelost zijn

Na een nieuwe module en een paar grijze haren meer van de chef atelier was de oplossing vrij onnozel....
Blijkbaar kwam de binnenkant los en daardoor ontstond er trilling waardoor het alarm bij het minste van zijn tetter begon te maken. Eindelijk weer rust voor de buren

Ook heb ik vandaag het achterlicht en de zwarte hoek vervangen na de onzachte kennismaking met de paal in de garage

Nu nog effe onderzoeken hoe we de Miltek kunnen aanpassen want deze slaat constant tegen de tunnel, vooral als em koud heeft

Ik heb wel gezien dat de R53 in het midden een voorziening had om de uitlaat daar ook met rubbers vast te maken, dat hebben ze blijkbaar niet gedaan met de R55

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Hier de link : http://www.frans-petrij.nl/hdr.htm
Onderaan staat hoe je Photomatix kan downloaden en installeren.
Oh het zal werken op een Mac??? Geen flauw idee Dick.
Grtn,
Gerrit
Onderaan staat hoe je Photomatix kan downloaden en installeren.
Oh het zal werken op een Mac??? Geen flauw idee Dick.
Grtn,
Gerrit
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik kijk net in de keuken en ik zie de ringen liggen!!!
Toppie Kerel!
Thanks voor de snelle service!
Toppie Kerel!
Thanks voor de snelle service!
Onze sponsors