Hallo allenmaal.
Ik ben de 23jaar oude "donstil" uit het zuid/westen van het land.
Werkzaam in de ICT en vervoer me sinds twee maandjes met een Cooper S '05.
Na een halfjaar rijden in een nieuwe Fiat500 bleek dat toch niets voor mij en besloot ik voor een leuke mini te shoppen.
One/Cooper/S/Cabrio maakte me niet zo heel veel uit en alleen het budget van net 20duizend euro speelde een rol.
Snel bleek al dat een Cooper S toch wel haalbaar was en ik storte me op de autotrader advertenties.
Na een avondje surfen bleek ik toch wel veel eisen te stellen, Panarama dak,Leer,Xeon het liefst had ik alles.
Op dat moment was dat in nederland niet mogelijk en ik verplaatste me daarom naar de duitse verkoop site's.
Tot me grote verbazing zag ik daar een veelvoud van CooperS en kon ik nog kleur kiezen ook.
De keuze is uiteindelijk op een prachtig rood exemplaar gevallen.
Full options (op Navigatie na) en keurig onderhouden.
Ik hoop op dit forum Offline ook nog van "mini" te kunnen genieten.
Groet.
Menno
Ook ik stel me even keurig voor.
- Donstil
- Nieuwsgierig
Bericht
Van buiten komen er ook geen spoilers enz, maar wat dingetjes spuiten en streepje vervangen vind ik wel leuk.
Dit weekend ga ik foto;'s maken van me cooperS en dan open ik een "show your ride" topic
Van binnen is hij perfect en zal ik niets verranderen.stanleyh schreef:Zo zien we dat graag.
Meteen plannen om je mini aan te passen![]()
Veel plezier met je mini en hier op het forum
Van buiten komen er ook geen spoilers enz, maar wat dingetjes spuiten en streepje vervangen vind ik wel leuk.
Dit weekend ga ik foto;'s maken van me cooperS en dan open ik een "show your ride" topic
- Donstil
- Nieuwsgierig
Bericht
Trouwens, hoe komen jullie aan zo een mooi gekleurde mini ?
ik heb mijn specs ingevult, en een foto toegevoegd.
Ooh dat lijkt me zeker leuk, en als het in het weekend is dan zal ik ook zeker komen.kwiebje schreef:Welkom hier op het forum en wellicht een keertje tot meets:D
Trouwens, hoe komen jullie aan zo een mooi gekleurde mini ?
ik heb mijn specs ingevult, en een foto toegevoegd.
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
btw als je wat hulp nodig hebt met het onderste grilleke van de aerokit te monteren stel ik me kandidaat. k heb er al 2 mogen doen. de mijne en die van frank 69 hier op het forum.
Voor de rest echt een mooie mini.
veel plezier hier en hopelijk tot meets.
Voor de rest echt een mooie mini.
veel plezier hier en hopelijk tot meets.
Onze sponsors