Dikke auto wel, maar iets totaal anders als een MINI.....
De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Deze week hopen ze hem op te kunnen leveren
Vandaag is ie precies een maand kapot. Duurt LANG!
iDD
Vandaag is ie precies een maand kapot. Duurt LANG!
iDD
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hopelijk rijdt "the police MINI" weer snel rond! Altijd al een coole kar gevonden.
:D
Beter wat langer in de garage dan dat je iedere week terug moet omdat iets niet goed gemaakt is. Dan kan je die andere zeepkist ook weer thuis parkeren
Hoop je snel weer op een meet te zien met je trots!
Beter wat langer in de garage dan dat je iedere week terug moet omdat iets niet goed gemaakt is. Dan kan je die andere zeepkist ook weer thuis parkeren
Hoop je snel weer op een meet te zien met je trots!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Het betreft geen leen-auto het is een auto in eigen bezit. Ga niet nog extra betalen voor één of andere 1 serie als we dat barrel nog in de garage hebben staan. Ook zonder winterbanden.WoK schreef:Vind t op zich wel een acceptabele leen auto....al zeg ik t zelf...iDarkDesign schreef:Lexus SC430quattro gmbh schreef:Wat is je vervangauto dan, heb ik er overheen gelezen?
Verder maar hopen dat ze een beetje opschieten
iDD
iDD
- BRG
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hoi Rein,zag je auto staan bij Jan de Jong (zie spotting). Ik had de historie niet mee gekregen
Zag alleen jouw linkerkant en die zag er iig niet gehavend uit. Hopelijk is je ride weer helemaal de oude nu....Is er al duidelijk heo dit nou gekomen is? Groet, Huib
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zo,
hier klikken voor meer foto's
dan eindelijk de foto's terug en het goede nieuws dat de auto klaar is.

Zo had ik hem nog nooit gezien. Nu is het een kwestie van betalen en ophalen. Eerst nog maar weer eens bellen met de verzekering... Gezien hun trackrecord zal ik het plezier nog over het weekend heen moeten tillen... De rekening viel ook niet mee trouwens. Totaal schade: €5.950,93
Dat is incl. alle onderdelen en manuren. En niemand die ook maar een verklaring kan geven!
iDD
hier klikken voor meer foto's
dan eindelijk de foto's terug en het goede nieuws dat de auto klaar is.
Zo had ik hem nog nooit gezien. Nu is het een kwestie van betalen en ophalen. Eerst nog maar weer eens bellen met de verzekering... Gezien hun trackrecord zal ik het plezier nog over het weekend heen moeten tillen... De rekening viel ook niet mee trouwens. Totaal schade: €5.950,93
Dat is incl. alle onderdelen en manuren. En niemand die ook maar een verklaring kan geven!
iDD
Onze sponsors