Blue Chaser's Clubman need more low P262
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
De picca's laten nog even op zich wachten , ik heb straks 2 varianten ..
Het binnenwerkje wat op de foto staat komt uit mijn oude rode (orginele ) achterlichten ..
Deze gaan mee naar de spuiter en worden Pure Silver gespoten ..
Straks ga ik mijn witte achterlichten ook uit elkaar halen en de binnenwerke daarvan maak ik zwart ..
De reflectorglaasjes van mijn witte achterlichten krijgen een dun laagje zwarte achterlichtenspray en worden dus gesmoked ..
Dan zet ik van elke variant er een in elkaar met plakband , ff in de Mini zetten en kijken welke mij het best bevalt
!!
Gr. Inim
Het binnenwerkje wat op de foto staat komt uit mijn oude rode (orginele ) achterlichten ..
Deze gaan mee naar de spuiter en worden Pure Silver gespoten ..
Straks ga ik mijn witte achterlichten ook uit elkaar halen en de binnenwerke daarvan maak ik zwart ..
De reflectorglaasjes van mijn witte achterlichten krijgen een dun laagje zwarte achterlichtenspray en worden dus gesmoked ..
Dan zet ik van elke variant er een in elkaar met plakband , ff in de Mini zetten en kijken welke mij het best bevalt

Gr. Inim
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
THNX guy's
!!
@ Rini - ik zou de jouwe netjes wit laten staat goed vindt ik , maar jij hebt teminste genoeg wit in ride zitten ..
Niet dat gesmoked niet vet zou staan hoor , zeker als je je S.M ook gesmoked maakt ..
Bij jou staat het alle 2 cool ..
@ Coendek - You're welcome !! In het verleden heb ik meer achterlichten getint , tot nu toe steeds met Motip gewerkt ..
Deze lak droogt echt niet mat op , maar als ik de binnenzijde spuit blijf je wel beter de figuurtjes v.d reflectors zien ..
Al met al dus geen verkeerd idee Coen , thanks ..
FF kijken hoe het uitpakt ..
Gr. Gerard

@ Rini - ik zou de jouwe netjes wit laten staat goed vindt ik , maar jij hebt teminste genoeg wit in ride zitten ..
Niet dat gesmoked niet vet zou staan hoor , zeker als je je S.M ook gesmoked maakt ..
Bij jou staat het alle 2 cool ..
@ Coendek - You're welcome !! In het verleden heb ik meer achterlichten getint , tot nu toe steeds met Motip gewerkt ..
Deze lak droogt echt niet mat op , maar als ik de binnenzijde spuit blijf je wel beter de figuurtjes v.d reflectors zien ..
Al met al dus geen verkeerd idee Coen , thanks ..
FF kijken hoe het uitpakt ..
Gr. Gerard

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
9 Februari staat onze Cooper ingeplaned voor het herstellen v.d schade en het spuiten v.d mods !!
Maar A.S Zondag eerst Blont aan het werk zetten
....
Maar A.S Zondag eerst Blont aan het werk zetten

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha jullie kennen me inmiddels al langer dan vandaag , met die foto's komt het best goed ..
Met al die veranderingen in eens zal het op een picabombardement uitlopen denk
..
@ Rini - Een meetje , prima M8 !! Ben ook zeer benieuwd om die ride van jou I.R.L te zien ..
Komt goed komt goed !!!
Met al die veranderingen in eens zal het op een picabombardement uitlopen denk

@ Rini - Een meetje , prima M8 !! Ben ook zeer benieuwd om die ride van jou I.R.L te zien ..
Komt goed komt goed !!!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors