JP's MINI VERKOCHT!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nou het is gewoon mijn one-ball mod
Met gewoon een paar nieuwe sierstukken. Iets grotere diameter ook als de jcw. 2x 76mm:roll: Ik zal nog wel eens een foto posten volgende keer van de achterkant met rechte zicht. (uitlaat zit nog ietsje scheef en dat wil ik niet op foto hebben staan) Dat komt goed nog ff veranderen.
Ik had het geluid nog nooit gepost hier. In het eggie klinkt hij veel zwaarder als op de pc.
@fred Daar hou ik wel van. Net iets bruter. Mij vorige sierstukken liepen ook al verder naar achteren.
Ja leuk hé die geiten. Ik mag ze wel elke dag eten geven
En dan hebben we het nog niet over de herten gehad
Ben blij als ik straks weg ben hier
Allen bedankt!

Met gewoon een paar nieuwe sierstukken. Iets grotere diameter ook als de jcw. 2x 76mm:roll: Ik zal nog wel eens een foto posten volgende keer van de achterkant met rechte zicht. (uitlaat zit nog ietsje scheef en dat wil ik niet op foto hebben staan) Dat komt goed nog ff veranderen.
Ik had het geluid nog nooit gepost hier. In het eggie klinkt hij veel zwaarder als op de pc.
@fred Daar hou ik wel van. Net iets bruter. Mij vorige sierstukken liepen ook al verder naar achteren.
Ja leuk hé die geiten. Ik mag ze wel elke dag eten geven

Allen bedankt!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Very nice J.P , that's a sweet sound dude ..
Knettert lekker als je met je voet van het gas af komt ..
Mooie eindstukjes ook met dat schuine kantje eraan
..
DIK !!!
Knettert lekker als je met je voet van het gas af komt ..
Mooie eindstukjes ook met dat schuine kantje eraan

DIK !!!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nou de uitlaat zit niet zo heel scheef hoor. Scheelt een paar mm. Maar dar vind ik nog wel wat op.
Thanks voor al jullie coole reactie's
Sierstukken komen van Remcoshop.nl Zijn gewoon enkele DTM bochten. Van die foute sjonny sierstukken maar de S-uitlaat loopt ook schuin naar boven. Daar heb ik de buis doorgeslepen en wat verder bevestigt. Zo zie je de bevesteging niet zo goed zitten. Behalve als je ver door je knieen gaat naar beneden. Sierstukken waren trouwens 19 euro per stuk.BigD schreef:damn lekker JPblijft gewoon een super mooi en appart geluid wat wij hebben
alleen irl nog zo veel beter
maar wat voor eindstukkies heb jij daar steken?
![]()
![]()
Greetz BigD

Nou de uitlaat zit niet zo heel scheef hoor. Scheelt een paar mm. Maar dar vind ik nog wel wat op.

Thanks voor al jullie coole reactie's
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja eindelijk is het zover!!!!!!!!!
Een sneak preview van Bonkie style!!!!!!!

Vandaag volgen er meer pics eerst wassen en nog even wat dremelen
Een sneak preview van Bonkie style!!!!!!!

Vandaag volgen er meer pics eerst wassen en nog even wat dremelen

Onze sponsors