Jurgen schreef:rechtsonder in de fotokan er niks anders van maken

Het is een foto in negatief van de Strut Brace.. En jij ziet daar een uitlaat op?

Ik wou wel maar mijn CS4 licensie is verlopen, ik wacht dus nog even op de oficiële versie van het moederbedrijfShadow_Breaker schreef:ben ik nu echt de eerste die die foto ff in't negatief zet ofwa???
ik dacht dat al die photoshoppers hier mij allang voor zoude zijn.
Maar ik denk dat het echt een bommeke ga worden, en ga probere vrijdag erbij te zijn se. en als ik kom dan kom ik met men camera
Ik had daar geen nood aan, aangezien ik weet wat het is. Maar dit verklaart nogaltijd niet alles hoor!Shadow_Breaker schreef:ben ik nu echt de eerste die die foto ff in't negatief zet ofwa???
Maar ik denk dat het echt een bommeke ga worden, en ga probere vrijdag erbij te zijn se. en als ik kom dan kom ik met men camera
EUHM: ooit gehoord van mspaint??? zo heb ik het gedaan. en das nog makkelijk ookJurgen schreef:Ik wou wel maar mijn CS4 licensie is verlopen, ik wacht dus nog even op de oficiële versie van het moederbedrijfShadow_Breaker schreef:ben ik nu echt de eerste die die foto ff in't negatief zet ofwa???
looooool, ff ni aan gedacht:Jurgen schreef:op een apple niet nee
Jurgen schreef:nee dan koop ik nog liever nen dellShadow_Breaker schreef:looooool, ff ni aan gedacht:Jurgen schreef:op een apple niet nee
Maar je kon wel ff je windows booten op je mac osX en dan ff mspainten
Onze sponsors