ALGEMENE INFORMATIE:
Verzamelen vanaf 11.00 uur te AC restaurant Bodegraven
Verzameladres: Goudseweg Bodegraven
Equipes gaan rijden vanaf 11.45 uur (elke 1 of 2 minuten ivm de spreiding)
Eindpunt is gelijk aan beginpunt.
Navigatie systeem is door middel van bolletje-pijltje, aangevuld met vragen die je tijdens de route moet beantwoorden.
Duur van de rit 3 tot 3,5 uur (excl pauzes)
Kosten : 5 euro per auto.
Willen jullie svp je gegevens (telefoonnummer etcetera) per PB aan mij zenden, zodat ik tijdens de rit contact kan houden met mensen die uitvallen verdwalen of dergelijke. Ook helpt dit ontzettend door de startlijst alvast gereed te hebben en ik dit niet 's ochtends vroeg hoef te regelen.
De ingevulde contactgegevens worden alleen ten behoeve van deze rit gebruikt en daarna gedelete!
(start topic: 29 jan)
Hallo allemaal ik ben nog druk bezig met organiseren maar wil alvast de datum doorgeven
Op zondag 19 april is er een rit die waarschijnlijk in de omgeving Alphen a/d Rijn <> Gouda rond gaat en zoveel mogelijk rondom de Zuidhollandse wateren gaat volgen.
Meer detail volgt, maar 19 april staat al vast !!!
(edit 9 mrt)
Vandaag tijdens een andere tourrit weer heel veel zin gekregen in de Rit langs de Wateren

De start- en eindlocatie zullen waarschijnlijk bij het AC restaurant Bodegraven worden. Ik ben nog aan het proberen om een andere eindlocatie te plannen (bij een leuker restaurant), maar ben ook afhankelijk van de medewerking en mogelijkheden van de lokale horeca-ondernemers.
Het routenavigatie zal zijn door middel van BOLLETJE-PIJLTJE, met aanvullende vragen. Dit puzzel element is in de zin van vragen onderweg, zodat we de oplettende bestuurders kunnen waarderen (puzzelelement is ook vanwege verzekeringskwesties noodzakelijk). Maar zoals ik al eerder zei, niet al te moeilijk ! Lekker rijden !!!

Het rijden is hoofdzaak bij alle door mij uitgezette ritten. Mensen die vorig jaar mei aan de Delflandroute meededen kunnen dit bevestigen. Zo min mogelijk N-wegen, zoveel mogelijk binnendoor, en uiteraard veel FUN (in hoofdletters). De route wordt ongeveer 110 km lang. Dat is dus ongeveer 3 tot 3,5 uur rijden (excl pauze) en dat is precies goed

Mensen die nog niet vaak ritten hebben gereden of het bolletje-pijltje principe niet kennen; geen paniek!!! Voorafgaand aan de rit doe ik een kleine toelichting , het is niet moeilijk en als je echt in paniek raakt, kun je je tijdig verzekeren van assistentie door een navigator mee te nemen en/of door in kleine groepjes te rijden (spreek dit dan wel even met die andere bestuurder af zodat hij op je wacht als het licht op rood springt).
Uiteraard probeer ik halverwege een tussenstop te plannen bij een terrasje voor koffie en fris (en appeltaart natuurlijk

De verzameltijd wordt vanaf 11.00 uur zodat we om ongeveer 11.45 uur de eerste equipes op weg kunnen sturen !

Vooraf geef ik een klein beetje uitleg over navigeren, maar is eenvoudig.
Voor deze rit zal een inschrijvingsgeld van 5 euro gevraagd worden per auto. Deze bijdrage is noodzakelijk als dekking van de kosten van de bekers en voor het kleurenkopiëren routeboek, die prijzen zijn al ingekocht. (en nee ik wordt er niet rijk van want ben veel meer aan benzine kwijt

Jammer dat het samen valt met de "battle of the small" meeting op 19 april , het lijkt erop dat mensen kiezen tussen een rit of een "statische' meeting. De datum van 19 april staat al tijden vast ivm gemaakte beloftes.
Toch even een tussentijds lijstje !!! (inclusief enkelen met een voorbehoud)
0. Marcel (mderijke)
1. Marcelclemens
2. PPCS (misschien)
3. Berthil (verhinderd)
4. Remco
5. Sas en Seirv
6. Hans (met de GP alstublieft )
7. BMW X3
8. JBCola
9. Peter
10. Parklaneworks
11. Dave & Joyce
12. Remke helaas mini verkocht

13. Donstil
14. Daaan
15. Mitchell
16. Jimini (met unoxmuts en handschoenen)
17. Minicat
18. Ivo (voorbehoud)
19. Wwaldo (Pieter)
20. Jurgen
21. Born2drive + Fury
22. Coops misschien - laat dit nog weten.
23. @MR misschien
24. Sepp & Ester
25. Gb2007
Groeten van Marcel