Zal wel vet worden denk ik, helemaal met Aeropakket

Toen ik het zag kreeg ik het ook even benauwd. Pfffffff. Ik zou het zelf laten door misschin wel deukjes ofzo. Maar als ze toch geheel opnieuw gepoedercoat wordenjbcola schreef:Meani schreef:Lekker belangrijk als eerst nog de lak chemisch verwijderd wordt en daarna nog de velgen gestraald en gepoedercoat
Haha same! Maar anders toch ff doeken plaatsen om de binnenkant van je MINI te beschermenJean-Pierre schreef:Toen ik het zag kreeg ik het ook even benauwd. Pfffffff. Ik zou het zelf laten door misschin wel deukjes ofzo. Maar als ze toch geheel opnieuw gepoedercoat wordenjbcola schreef:Meani schreef:Lekker belangrijk als eerst nog de lak chemisch verwijderd wordt en daarna nog de velgen gestraald en gepoedercoat
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien!
Ik heb ff gekeken maar het is 18V. Bijna goed dus.Jean-Pierre schreef:Mooi accutolletje van bosch16V lithium-ion?
Gaat er goed uit zien jonge!!!!!![]()
Bel me even als je de andere kant ook klaar hebt, dan breng ik de mijneMeani schreef:![]()
Ik heb ff gekeken maar het is 18V. Bijna goed dus.Jean-Pierre schreef:Mooi accutolletje van bosch16V lithium-ion?
Gaat er goed uit zien jonge!!!!!![]()
@Kwiebje
Thx, heb het nodig. Gisterten 1 kant afgemaakt. Helemaal gek ben je als je zulke dingen doet. Denk dat ik aan 1 kant de sticker er mooi op laat zitten
Onze sponsors