Hans GP
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
@blondie: Gezellig..
Ondanks dat ik overal maar met half gas door de bochten ga en pas 104km erop heb zitten, kan ik alvast vertellen dat de wegligging fantastisch is
dit is niet te vergelijken met de cabrio met zijn strutbrace.. hij stuurt zo messcherp in en behoud zijn koers zo mooi.. echt stukken beter dan welke mini die ik ooit gereden heb! Helemaal TOP!!
En ik blijf nu op mijn plaats zitten met die stoelen ipv er overheen te glijden..
Ondanks dat ik overal maar met half gas door de bochten ga en pas 104km erop heb zitten, kan ik alvast vertellen dat de wegligging fantastisch is

En ik blijf nu op mijn plaats zitten met die stoelen ipv er overheen te glijden..

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn cabrio staat nu al op internet
http://www.mini.nl/nl/nl/mini_next/index.jsp
gelukkig hebben ze de mini united ministicker laten zitten
alleen is die nog niet schoon.. ik zie het zand nog zitten.. ze zeiden ook: hebbie hem weer met die zandbak
(surfspullen voortaan maar even afspoelen..)

http://www.mini.nl/nl/nl/mini_next/index.jsp
gelukkig hebben ze de mini united ministicker laten zitten

alleen is die nog niet schoon.. ik zie het zand nog zitten.. ze zeiden ook: hebbie hem weer met die zandbak

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
De cabrio is verkocht!
Heeft 1 dag in de showroom gestaan... het kan soms snel gaan
weet niet wie er in gaat rijden maar ik hoop hem binnenkort nog een keer tegen te komen. Onderussen gaat het inrijden van de GP gewoon door, nog steeds rustig tot 4500 toeren door trekken (ik ging tijdens de zeelandmeet ook niet verder..) en hij bevalt steeds beter, stuurt superstrak en reageert heerlijk op het gas. (de omp strutbrace zit er alweer op.. alleen boven want onder heb ik te weinig grondspeling..)

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Misschien maar goed dat die er onder zat, anders was er misschien wat anders beschadigd, zo'n stangetje kan wel wat hebben.
Zou toch serieus overwegen de JCW strutbrace te nemen om het mooi één pakket te houden?
??? Ik heb hem er ook onder en die van mij is toch nog iets lager dan de GP? Ik ben er alleen flink mee over de grond gegaan in de carroussel op de NordschleifeHans schreef:(de omp strutbrace zit er alweer op.. alleen boven want onder heb ik te weinig grondspeling..)

Misschien maar goed dat die er onder zat, anders was er misschien wat anders beschadigd, zo'n stangetje kan wel wat hebben.
Zou toch serieus overwegen de JCW strutbrace te nemen om het mooi één pakket te houden?
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
@berthil, ik ga hem morgen direkt eronder zetten.. effe proberen, drempeltje..
en die omp strutbrace staat niet eens zo slecht onder de motorkap.. staat eigenlijk wel stoer met al dat rood van het workspakket (ook de S op de intercooler is rood) maar de jcw brace blijft mooier.. dus.. 

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aan de onderkant zit al een beschermstrip om de onderkant te beschermen mocht men eens wat raken. Op de foto goed te zien gemonteerd voor de strutbrace. Zoals je ziet is de strip al lager dan strutbrace. Als je wat raakt is het dus meestal eerst die strip.
Of zouden ze hem weg hebben gelaten op de GP i.v.m. gewichtsbesparing
Links- en rechtsachter zitten ook van die strips.

Of zouden ze hem weg hebben gelaten op de GP i.v.m. gewichtsbesparing

Links- en rechtsachter zitten ook van die strips.

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die beschermstrip is bij mij weggelaten.. ik heb ook een vlakke bodemplaat, dus ik moet even kijken of die past.. (gister even mijn favorite bocht hard genomen
en daar gaat die echt een stuk harder door heen zonder over te hellen.. dus onder is nog niet echt nodig)

Onze sponsors