Ik had een speciale ipod radio in mijn vorige auto, en dan kon ik ook alleen de ipod via de radio bewerken en niet via de pod zelf.
Denk dat je dat dus houdt.
iPod aansluiten op Radio Boost in Cooper S
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had geloof ik je vraag niet helemaal goed begrepen, je wilt juist NIET via de interface de iPod bedienen maar op de iPod zelf. Waarom is me even een raadsel want ik heb het ook eens moeten doen onder het rijden en dat is verdomd gevaarlijk! En dat is ook meteen de reden waarom het niet kan, het is voor iemands eigen veiligheid dat MINI/BMW dat niet mogelijk heeft gemaakt.
De IceLink kun je op CD6 zetten en dan kun je de Ipod bedienen via de radio/stuur en het radio display, dus buiten de playlists om en artiest en album afspelen e.d. Dat gaat bij de MINI interface niet dacht ik.
De IceLink kun je op CD6 zetten en dan kun je de Ipod bedienen via de radio/stuur en het radio display, dus buiten de playlists om en artiest en album afspelen e.d. Dat gaat bij de MINI interface niet dacht ik.
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Of bedoel je dat niet Berthil?
Bij de MINI interface, wanneer je CD6 kiest, krijg je in plaats van 1 afspeellijst alle nummers die op je ipod staan te horen. Je kan dan dus kiezen uit alle nummers ipv die uit een afspeellijst. En je kan zowiezo je ipod via je stuurwiel bedienen.Berthil schreef:De IceLink kun je op CD6 zetten en dan kun je de Ipod bedienen via de radio/stuur en het radio display, dus buiten de playlists om en artiest en album afspelen e.d. Dat gaat bij de MINI interface niet dacht ik.
Of bedoel je dat niet Berthil?
- tour-d
- One wheel wonder
Bericht
Ik kan wel de iPod via het stuur bedienen, maar ik zie geen iPod menu in het display.
Wat doe ik dan fout?
Ik zie overigens ook geen naam van artiest of song in het display verschijnen.
En ik heb wel een face-lift radio (april 2005).
Wat doe ik dan fout?
Ik zie overigens ook geen naam van artiest of song in het display verschijnen.
En ik heb wel een face-lift radio (april 2005).
Niets zo groots als een Mini
- MeandmyMini
- Nieuw Lid
Bericht
iPod aansluiten Mini Cooper S Cabrio 2004
Ik heb sinds gisteren een Mini Cooper S Cabrio uit 2004 met cd Boost en navigatie. Is het mogelijk om ook op deze auto een I Pod aan te sluiten? Hoe doe ik dit en wat heb ik nodig?
Groetjes
Daphne
Groetjes
Daphne
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
even hier lezen
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=5251
en vooral hier:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=16052
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=5251
en vooral hier:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=16052
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- SBremer
- Nieuw Lid
Bericht
iPod Nano 16gb aansluiten
Laatst een nieuwe ipod gekocht, omdat dit toch wel makkelijk is voor in de auto.
Aansluiting bleek al aanwezig te zijn.
Toen een vriend van mij een oudere ipod connecte, deed deze het goed en laadt hem ook op.
Hoe ik de tekst op de radio moest krijgen wist ik niet en mappen veranderen op de ipod ging alleen door de ipod lost te koppelen en dan de map te selecteren.
Nu met mijn nieuwe ipod nano wil die zelfs niet meer opladen. Eigenlijk is de aansluiting nu letterlijk een AUX verbinding.
Dit terwijl er een usb/aux verbinding is. Is er iemand die hiermee ervaring heeft en weet hoe ik de ipod op kan laden en gewoon met het stuur/radiobediening van mappen kan veranderen en dus ook de tekst van de song kan zien op de radio?
Ik kijk uit naar jullie reactie en bij voorbaat dank.
Toen een vriend van mij een oudere ipod connecte, deed deze het goed en laadt hem ook op.
Hoe ik de tekst op de radio moest krijgen wist ik niet en mappen veranderen op de ipod ging alleen door de ipod lost te koppelen en dan de map te selecteren.
Nu met mijn nieuwe ipod nano wil die zelfs niet meer opladen. Eigenlijk is de aansluiting nu letterlijk een AUX verbinding.
Dit terwijl er een usb/aux verbinding is. Is er iemand die hiermee ervaring heeft en weet hoe ik de ipod op kan laden en gewoon met het stuur/radiobediening van mappen kan veranderen en dus ook de tekst van de song kan zien op de radio?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb je vraag samengevoegd met een al bestaand topic.
Lees alsjeblieft het hele topic even door en kijk of er een oplossing voor je bij zit of dat je via de aanwezige informatie een wat meer gerichte vraag kan stellen want het si niet helemaal duidelijk welke interface je hebt.
De Nano heeft een iets andere stekkerdan een oudere iPod en daardoor laadt deze niet op maar zou wel muziek moeten afspelen en bedienbaar moeten zijn. Daar zijn verloopstekkertjes voor.
Lees alsjeblieft het hele topic even door en kijk of er een oplossing voor je bij zit of dat je via de aanwezige informatie een wat meer gerichte vraag kan stellen want het si niet helemaal duidelijk welke interface je hebt.
De Nano heeft een iets andere stekkerdan een oudere iPod en daardoor laadt deze niet op maar zou wel muziek moeten afspelen en bedienbaar moeten zijn. Daar zijn verloopstekkertjes voor.
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Is een kabeltje dat gaat van USB en Aux naar de 30pin connector voor de nano.
Dan werkt dat. Opladen enal.
Re: iPod Nano 16gb aansluiten
Je moet een kabeltje kopen bij de dealer.SBremer schreef:Laatst een nieuwe ipod gekocht, omdat dit toch wel makkelijk is voor in de auto.
Is een kabeltje dat gaat van USB en Aux naar de 30pin connector voor de nano.
Dan werkt dat. Opladen enal.
Onze sponsors