en dat werkt net als zo'n ding achter de achterbank?? want daar heb ik ni zoveel zin in, want dat ben ik nog dat extra laadvermogen kwijt...
Olaf
Massa's onderstuur bij de R55?
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Standaard zit die op de GP en als die eraf is merk je echt geen verschil, het is handig om daar een kip op te zetten..

die dikkere stabi die aan het onderstel vastzit en die je ook nog strakker kan zetten doormiddel van 3 verschillende gaatjes heeft veel meer effect!
Ik weet niet of je het sportonderstel heb van Mini deze heeft standaard al een iets dikkere achterstabi, 2mm dikker doet een hoop!
Het gaat erom dat de achterkant te slap is van de Clubman en die moet je stijver maken om het onderstuur eruit te krijgen, rolkooi zal ook helpen

die dikkere stabi die aan het onderstel vastzit en die je ook nog strakker kan zetten doormiddel van 3 verschillende gaatjes heeft veel meer effect!
Ik weet niet of je het sportonderstel heb van Mini deze heeft standaard al een iets dikkere achterstabi, 2mm dikker doet een hoop!
Het gaat erom dat de achterkant te slap is van de Clubman en die moet je stijver maken om het onderstuur eruit te krijgen, rolkooi zal ook helpen

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
die stang van Berthil en die van mij zijn, als ik mij niet vergis wel anders gemonteerd.
Voor zover ik zie zit die van jou veel verder vooruit dan de onze.
De onze zit bijna gelijk met de poten, de jouwe net achter je zetels...
Zou dat geen verschil maken denk je?? Ik merk toch echt wel verschil hoor.
Effe je slicks monteren op de mijne en een rondje gaan knallen op zandvoort, zal zeker niet je GP evenaren maar zal al serieus anders rijden dan je clubbie denk ik
Voor zover ik zie zit die van jou veel verder vooruit dan de onze.
De onze zit bijna gelijk met de poten, de jouwe net achter je zetels...
Zou dat geen verschil maken denk je?? Ik merk toch echt wel verschil hoor.
Effe je slicks monteren op de mijne en een rondje gaan knallen op zandvoort, zal zeker niet je GP evenaren maar zal al serieus anders rijden dan je clubbie denk ik

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vraag het maandag even aan Klaas, die weet precies welke je moet hebben en hoe je het onderstuur eruit krijg!
@jbcola, ik ga graag de uitdaging aan, ik op standaard banden en jij op standaard banden.. misschien maakt dat stokje wel een verschil op een Clubman dat heb ik nooit geprobeerd..
4-maart met www.driving-fun.com op zandvoort €95,- voor 2uur
@jbcola, ik ga graag de uitdaging aan, ik op standaard banden en jij op standaard banden.. misschien maakt dat stokje wel een verschil op een Clubman dat heb ik nooit geprobeerd..
4-maart met www.driving-fun.com op zandvoort €95,- voor 2uur

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het stokje in de GP doet niet veel, die zit te ver van de ophangpunten van de achterwielen vandaan om substantieel bij te dragen aan stijfheid. Die stok zit daar ook meer naar voren omdat het in sommige landen wettelijk verplicht is om daar wat te hebben om te voorkomen dat grote dingen in je nek belanden als je hard remt of botst.
- William Blake
- Bijna verslaafd
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Montage zal +/- 90.- zijn.
1 op voorraad, ben er nog niet uit of die er maandag gelijk op gaat bij mij... dus je kan me voor zijn
De stabi komt op 236.- incl. BTW en exl. montagesmetje schreef:iemand ervaring met de swaybar van alta van 19mm?
naar het schijnt is dit toch zeer hulpvol bij onderstuur.
heeft beek deze liggen eigenlijk en wat kost zoiets?
Montage zal +/- 90.- zijn.
1 op voorraad, ben er nog niet uit of die er maandag gelijk op gaat bij mij... dus je kan me voor zijn

Onze sponsors