Zwarte dl's? Hmmmm, vind het nochtans niet afsteken. Zal het wel ff proberen, maar denk niet dat ik zwart mooier ga vinden. Vind em nu wel zwart genoeg eig ... Op foto springen ze er wel meer uit dan in person moet ik zeggen
Thanks gasten, op foto zie je idd helemaal niets van oneffenheden. Als je echt dicht kijkt is het gewoon niet zo strak als gespoten bv, en dat willen we niet he . Kleur is ook niet helemaal hetzelfde. Cosmos black is toch niet zo black als ik dacht ... Maar als het echt zo slecht was, had ik het niet laten zitten. Tot ik het laat spuiten blijft dit er gewoon op
Ziet ernaar uit van wel . Mini stond hier gewoon geparkeerd en ik merkte een heel oliespoor op toen ik er naartoe wandelde. Ff mini achteruit geduwd en daar lag ook nog een plas olie. Geen idee of het wat te maken heeft met de boite ofzo. Onderin de motor is het ook helemaal besmeurt met olie ...
De man die me kwam takelen zei dat de olie hoogstwaarschijnlijk van de boite komt. Hopelijk is het een kleinigheid en kan ik zo weer met mijn mini rijden. Heb wel een vervangwagen mee. BMW 118d, hoop dat ik snel mijn mini terug heb dus