Menno's Clubman D..
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
..
Wel ff de Coendekmod toepassen want een chrome randje kan natuurlijk niet op die kart van jou ..
Wie niet , dit zijn de mooiste achterlichtjes die te krijgen zijnFred schreef:Die wou ik ook

Wel ff de Coendekmod toepassen want een chrome randje kan natuurlijk niet op die kart van jou ..
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar jij moet alleen een linker?? Dan moet je heeeel goed zoeken denk ik
Sven ik heb ze van Ebay..alles een beetje in de gaten houden heSven schreef:Waar heb je die vandaan??
Ik wil die ook.... ik heb al een rechter, nu de linker nog![]()
Zulke mooie lichten![]()
Ps ik had ergens die vraag gesteld, geen idee alleen meer waar

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ziet er dik uit! Ook mis nog wel een must have op die van mij
Ben beniewd naar de kw set!!!!!!!!!!!!!!

Ben beniewd naar de kw set!!!!!!!!!!!!!!

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gister dikke tegenvaller gehad
samen met Coen begonnen aan de Kw, blijkt deze de verkeerde te zijn, voor MINI's tot 03/2002, niet voor de mijne dus. Deze set gaat dus de verkoop in..
Als pleister op de wond wel mijn nieuwe achterlichten gemonteerd en daar ben ik wel heel blij mee!! Staat echt te gek die dingen
Foto's heeft Coen
Verder vandaag nog iets leuks ophalen, is een projectje dus duurt nog wel even voordat dat klaar is

Als pleister op de wond wel mijn nieuwe achterlichten gemonteerd en daar ben ik wel heel blij mee!! Staat echt te gek die dingen

Verder vandaag nog iets leuks ophalen, is een projectje dus duurt nog wel even voordat dat klaar is

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Balen zeg....zit dat stabi stangetje zeker aan de veerschotel ?!
Kun je ze niet ruilen dan ?
Menno schreef:Gister dikke tegenvaller gehadsamen met Coen begonnen aan de Kw, blijkt deze de verkeerde te zijn, voor MINI's tot 03/2002, niet voor de mijne dus. Deze set gaat dus de verkoop in..
Als pleister op de wond wel mijn nieuwe achterlichten gemonteerd en daar ben ik wel heel blij mee!! Staat echt te gek die dingenFoto's heeft Coen
Balen zeg....zit dat stabi stangetje zeker aan de veerschotel ?!
Kun je ze niet ruilen dan ?
Onze sponsors