Glenn,
Laat de mensen maar kletsen. Is wel jammer dat het op zo'n manier moet gaan maar zoals Snans zegt de mensen die je kennen weten het complete verhaal. Veel sterkte voor jou en je familie.
gr. Charlie
Glenn-DUB zwart gemaakt via de media
- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
cool !!!
kan je daar misschien een topic over maken en wat meer vertellen ?
Wim Heitinga schreef:Voor het geval er allemaal mensen weer mijn naam gaan claimen, IK ben de echte Wim Heitinga.
Ik heb dus ook een mini maar die rijd op frituurvet en 2takt olie.
cool !!!
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
aub moedig hem niet aan
is een grap onder reaguurders.
@glenn: mijn tip is (als clubmember en vaste lezer van geenstijl): ga er niet verder op in. Probeer je er zo min mogelijk van aan te trekken van wat er nu staat. Zo komt er ook niet meer bij. Velen hebben dezelfde weg bewandeld als die jij nu gaat nemen, en ze hebben allen gefaald (behalve wendy van dijk lol).
Sterkte met het verlies en dit gedoe. En probeer te genieten van je MINI.
snans schreef:Wim Heitinga schreef:Voor het geval er allemaal mensen weer mijn naam gaan claimen, IK ben de echte Wim Heitinga.
Ik heb dus ook een mini maar die rijd op frituurvet en 2takt olie.
cool !!!
aub moedig hem niet aan

@glenn: mijn tip is (als clubmember en vaste lezer van geenstijl): ga er niet verder op in. Probeer je er zo min mogelijk van aan te trekken van wat er nu staat. Zo komt er ook niet meer bij. Velen hebben dezelfde weg bewandeld als die jij nu gaat nemen, en ze hebben allen gefaald (behalve wendy van dijk lol).
Sterkte met het verlies en dit gedoe. En probeer te genieten van je MINI.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
-
ge
Bericht
Het is triest dat zoveel mensen geenstijl serieus nemen.
Zo af en toe posten ze zelf een hoax als nieuwsbericht, zegt toch genoeg?
't gaat ze er alleen maar om het slopen van levens of zo.
Precies tegengesteld zijn aan "God". Iets over normen en waarden.
Het fout willen interpreteren van alles wat mogelijk is, en daar vervolgens zoveel mogelijk herrie omheen te schoppen.
Triest dat daarvoor o.a. ook al een PR adviseur van een politieke partij moest opstappen.
Alleen omdat ie zegt dat verkiezingsprogramma's er niet toe doen aangezien de overgrote meerderheid van de bevolking die toch niet bekijkt.
Helaas is de meerderheid blijkbaar niet slim genoeg om dat te doorzien.
Heel veel sterkte met je verlies, want dat op zich is al zwaar genoeg!
Zo af en toe posten ze zelf een hoax als nieuwsbericht, zegt toch genoeg?
't gaat ze er alleen maar om het slopen van levens of zo.
Precies tegengesteld zijn aan "God". Iets over normen en waarden.
Het fout willen interpreteren van alles wat mogelijk is, en daar vervolgens zoveel mogelijk herrie omheen te schoppen.
Triest dat daarvoor o.a. ook al een PR adviseur van een politieke partij moest opstappen.
Alleen omdat ie zegt dat verkiezingsprogramma's er niet toe doen aangezien de overgrote meerderheid van de bevolking die toch niet bekijkt.
Helaas is de meerderheid blijkbaar niet slim genoeg om dat te doorzien.
Heel veel sterkte met je verlies, want dat op zich is al zwaar genoeg!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben geen GeenStijl lezert, soms krijg een link van bekenden binnen die ik dan koppen-snellend doorheen lees. Wat er nu met Glenn gebeurt (is) vind ik heel rot voor hem. Zeker z'n vader overleden is en dat er geld verdwenen zou zijn.
Andere kant; hij gaat er in eerste instantie mee naar de media.
Ik irriteer me altijd al aan de mensen die zielig lopen te doen op bijv. Hart van Nederland of andere "simpele" zenders/programma's als SBS6.
'Jammer dan, los het zelf maar op!' denk ik dan.
In onze familie zijn ook weleens financiële tegenslagen, die we dan zelf of binnen de familie oplossen. Maar ja, dat is dan het risico van zelfstandig ondernemer zijn.
Zowiezo waar ik mij de laatste tijd aan erger: ben je zielig dan wordt je geholpen. Echter doe je het goed en kom je boven het maaiveld dan wordt je de keel dichtgeknepen dat je zo blauw ziet dat je denkt dat die enveloppen het ook zijn....
Wellicht heb ik een te liberale gedachte...
Andere kant; hij gaat er in eerste instantie mee naar de media.
Ik irriteer me altijd al aan de mensen die zielig lopen te doen op bijv. Hart van Nederland of andere "simpele" zenders/programma's als SBS6.
'Jammer dan, los het zelf maar op!' denk ik dan.
In onze familie zijn ook weleens financiële tegenslagen, die we dan zelf of binnen de familie oplossen. Maar ja, dat is dan het risico van zelfstandig ondernemer zijn.
Zowiezo waar ik mij de laatste tijd aan erger: ben je zielig dan wordt je geholpen. Echter doe je het goed en kom je boven het maaiveld dan wordt je de keel dichtgeknepen dat je zo blauw ziet dat je denkt dat die enveloppen het ook zijn....
Wellicht heb ik een te liberale gedachte...
Onze sponsors