Ff andere grill erin en je bent klaar!

Was mijn One met 130 pk / 170 Nm wel sportief?MaVaEe schreef:Ja maar een Dacia is toch ook niet echt sportief?
een RS4 of RS6 dus??? ow ja das ni redelijk sportief...Mini Poeper schreef:Was mijn One met 130 pk / 170 Nm wel sportief?MaVaEe schreef:Ja maar een Dacia is toch ook niet echt sportief?
Ik wil een redelijk sportieve maar ook bruikbare en degelijke auto
Uhm... S_B, ik ben nog (af)studerend. Waar moet ik een RS4 van betalen?Shadow_Breaker schreef:een RS4 of RS6 dus??? ow ja das ni redelijk sportief...
die kia pro ceed is wel al een heel stukje sportiever dan de ceed
Dank je en is te koop bij een MINI dealert. Vond/vind het een machtig gaaf wagentje die IMHO gebalanceerd gemodificeerd is.MaVaEe schreef:Ja maar die ziet er tenminste nog sportief uit.Mini Poeper schreef:Was mijn One met 130 pk / 170 Nm wel sportief?MaVaEe schreef:Ja maar een Dacia is toch ook niet echt sportief?
Ik wil een redelijk sportieve maar ook bruikbare en degelijke auto
je kan altijd eens kijken om een wagen 2de hands te vinden... ik had overlaatst een RS4 met 120000km op de teller zien staan voor 12.000 euro (ok geen nieuwe maar ook wel een leuke)Mini Poeper schreef:Uhm... S_B, ik ben nog (af)studerend. Waar moet ik een RS4 van betalen?Shadow_Breaker schreef:een RS4 of RS6 dus??? ow ja das ni redelijk sportief...
die kia pro ceed is wel al een heel stukje sportiever dan de ceed
Olaf schreef:op het dak smetje
Of in de kofferbak en op de bank en de kinderen in de hutkoffer op het dakOlaf schreef:op het dak smetje
Onze sponsors