Memphiss' Cooper S, JCW Brakes + JCW Gear Shift

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 feb 2009, 19:26

tirex schreef:heb uwe Mini enkele dagen geleden op de brug zien staan bij Garage Smets..

zeer nette Mini man.. Dark Silver is DE kleur he.. :wink: :P :D

Gr.M
Bedankt Mario, je hebt al meer gezien dan mij dan :) Ik moet het voorlopig nog doen met de foto's van Greg :)

Da is idd DE kleur , jammer dat het in maart ffjes voor iedereen wordt. Hier bij ons in Gent en omstreken weinig Dark Silver te bespeuren dus ideaal ;)
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2009, 23:42

ben je ook van gent toch?
waarom bestel je dan een mini zo ver van gent?
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

09 feb 2009, 23:53

smetje schreef:ben je ook van gent toch?
vroeg ik mij ook af, maar aan de andere kant heb ik ook graag een dealer die er werkelijk alles van afweet en z'n hart en ziel in z'n werk legt. ik ga geen namen noemen maar in Gent vind ik dat toch moeilijk..

sowieso eens meeten dan! hele knappe mini! juist die velgen doen het niet echt voor mij.

prachtig uitlaatje ook, en 't geluid is geniaal

have fun! wil dat works onderstel eens voelen
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2009, 06:34

smetje schreef:ben je ook van gent toch?

Ben eens bij Verstraeten gaan luisteren en ik dacht dat de verkoopster ziek was en dat gewoon iemand was uit de straat die even moest inspringen. Ik ging eerst vr R112 velgen kiezen, die wist niet welke dat waren, die heeft 10min gezocht naar die velgen. Ik vroeg JCW aero, die kon mij geen prijs geven gemonteerd en gespoten, alleen ongespoten, uiteindelijk maar een heel kleine korting enz...

Mijn zin om daar te kopen was snel over... Daarmee hier eens op het forum gekeken en contact opgenomen met Greg, direct mooie prijs gekregen en wist alle accesoires wat ik wou en ik kon ze direct bekijken in de showroom .... Zo is mijn keuze snel gemaakt, kvin het maar een kleintje om dan wat verder te rijden ;)
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2009, 07:05

@William Blake Ben ook benieuwd nr het Works onderstel, is niet het laagste, ma ik denk wel dat het zeer goed afgesteld is ;)
Was ook eerst niet vr die R113 maar toen ik ze effectief zag zitten onder een Mini vond ik die wel mooi, zo op foto's niet direct. Ja die uitlaat klinkt prachtig :) Ging ook niet direct gaan bij Verstraeten denk ik ;)
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 feb 2009, 09:59

works onderstel heb ik alleen maar positieve dingen over gelezen, zou zeer gebalanceerd zijn.

ik kijk er al naar uit wanneer ie geleverd wordt! waar ergens woon je in Gent? (desnoods via pm)
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2009, 11:50

Ow je bent van Gent, mss zie ik hem hier es passeren dan 8)
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2009, 16:23

@William Blake Donderdag mag ik er om ;) Spannende laatste dagen dus

Ben nie echt van Gent zelf, ik woon in Evergem :) Maja das echt op een boogscheut van Gent e ;)

Ja idd, dat JCW onderstel lijkt volgens wat ik gelezen heb idd zeer goed afgesteld. Daarmee dat ik het ook genomen heb anders zou ik er nooit aangedacht hebben omdat het redelijk kostelijk is :s
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2009, 17:18

evergem :mrgreen: achter mijnen hoek dus...
ik woon op de industrieweg te mariakerke :wink:

kom er volgende week maar eens mee tot hier, kleine meet en greet houden :P
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 feb 2009, 18:00

idd, evergem is 2 keer niks voor mij qua afstand :D
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2009, 18:12

Idd William :) Das mss 5-10 min rijden maximum.

Daarjuist nog wat miserie gehad met verzekering. We moesten dus de polis gaan tekenen, en er stond plots een ander bedrag op die polis dan de berekening die wij gekregen hadden. Die vent was bezig van ja das nen sportwagen die ge gaat inschrijven en toen ge kwam zeggen da ge nen gewone Cooper S kwam inschrijven was da geen Sportwagen. Volgens em is het geen gewone Cooper S :D

Echt kwerd daar zot van die randdebiel. Die weet nie waar ij met bezig is :( Maja ik moest tekenen anders mocht ik mijn auto'ke wa langer bji Greg laten staan. Wa uiteraard nie de bedoeling is.
Justijn
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

10 feb 2009, 18:46

dus nu moet je veel meer betalen? Ga je het weer in orde krijgen?
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2009, 19:23

Hohja, veel meer nie. 200€ per jaar ofzo, maja tis toch weer da eh. Ge ziet een bedrag en je rekent daar op als ge komt tekenen ist plots nen sportwagen. Ja tis getekend maar ik denk dat ik en mijn vader volgend jaar wel gaan kijken voor te veranderen ;)

Voorlopig nog altijd donderdag om de auto
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2009, 19:38

Memphiss schreef:Hohja, veel meer nie. 200€ per jaar ofzo, maja tis toch weer da eh. Ge ziet een bedrag en je rekent daar op als ge komt tekenen ist plots nen sportwagen. Ja tis getekend maar ik denk dat ik en mijn vader volgend jaar wel gaan kijken voor te veranderen ;)

Voorlopig nog altijd donderdag om de auto
Horen bij andere maatschappijen en volgende week, als hij is ingeschreven en je hebt je plaat, eens teruggaan en zeggen van 'betaal zoveel bij die & die, dus als je geen betere prijs kan geven dan ben ik hier weg'

Dan heb je twee keuzes.. Je tekent effectief bij een ander of je polis gaat (flink) omlaag ;)

Ziet er trouwens een mooie S uit! Hoop voor jou dat het snel donderdag is ;)
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2009, 19:41

@GeoBem007 Ja idd zo gaan we het doen idd, die vent weet gewoon niet waar hij het over heeft das echt frustrerend. Heb je hem al zien staan bij u broer opt werk? Hoop het ook ja :)

Terug naar “Show your ride”