@ Fred - in principe is het chrome laagje er al af te poetsen met chromepoets of een polijstpasta , het vliegt er zo af en je hebt meteen een mooi glad uiterlijk ..
Zo gepiept Fred . En een dremeltje doet helemaal wonderen ..
@ Coendek - Donderdag volgen de foto's M8 ..
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 10 feb 2009, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Thnx all !!!
En dan heb ik ook nog een setje binnenwerkjes bij de spuiter liggen , die komen straks in het Pure Silver terug ..
Ik heb zelf het idee dat ze in het zwart toch het best zullen uitvallen maar voor de zekerheid heb ik deze nog niet in elkaar gelijmt , dus eigenlijk ben ik toch best benieuwd hoe dat er uitziet ..
Nog ff geduld dus ..
Vandaag ook bij de spuiter langs geweest om mijn ruitenwisserarmen op te halen zodat ik deze opnieuw mooi matzwart kon spuiten , deze waren behoorlijk beschadigd door de jaren heen en alles moet er straks natuurlijk wel toppie uitzien ..
Dat kan niet met half kale ruitenwisserarmen hey ..
Was een erg vreemd gezicht om me Cooper half in het plastic ingepakt en half in de grondlak te zien ..
Als dat nog maar goed komt ..
Morgen is het dan eindelijk zover JIIIHAAAAAAA !!!!!
Spannend !! Wachten duurt echt irritant lang en dan bellen ze waarschijnlijk morgen op dat het iets langer gaat duren (dat heb ik altijd ).
Die achterlichten zien er goed uit maar denk als deze erin zitten het resultaat beter zichtbaar is Ik heb ook witte achterlichten
GRRRRRRRRRRRRRR !!!!!
Nog steeds niets gehoord v.d spuiter ..
Straks belt tie nog dat het morgen wordt ..
Pica's gaan er vandaag niet meer inzitten denk ...
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 12 feb 2009, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.