MR in Naaldwijk?
- MiniCat
- Mod virus alert!
Bericht
MR in Naaldwijk?
MR, klopt het dat ik jouw Mini gisteren rond 18.00 uur in de Verdilaan in Naaldwijk zag staan?
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Wat???????? En dan belt mijn Pinkpop-maatje niet ff als ie 3 kilometer van mijn huis rond rijdt???
Nou ja had niet uitgemaakt want ik was met 'Mini7benno' bij 'Seirv' thuis in Delft om een rit voor de NewMINIclub voor te bereiden......triggerrrr..... 

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hmmmmmz klinkt nice!Sepp schreef:Wat???????? En dan belt mijn Pinkpop-maatje niet ff als ie 3 kilometer van mijn huis rond rijdt???Nou ja had niet uitgemaakt want ik was met 'Mini7benno' bij 'Seirv' thuis in Delft om een rit voor de NewMINIclub voor te bereiden......triggerrrr.....

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is wel een autoclub he, geen fietsvereniging. En auto's zijn gemaakt om mee te rijden................. Vooral MINI'sjstuyts schreef:Ja inderdaad, als t nou ook nog rond Delft wordt georganiseerd is het helemaal super...!![]()

- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
@mini7benno: Het is alleen dat het nooit in de omgeving van Delft is, altijd bij Breda of in het oosten des landes. Vind het wel fijn dat t nu is in Delft is...
Sepp schreef:Dan kan ik jou alvast blij makenjstuyts schreef:Ja inderdaad, als t nou ook nog rond Delft wordt georganiseerd is het helemaal super...!![]()

@mini7benno: Het is alleen dat het nooit in de omgeving van Delft is, altijd bij Breda of in het oosten des landes. Vind het wel fijn dat t nu is in Delft is...

- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Okee, niet dit land dan, maar Duitsland (essen, dusseldorf) bijvoorbeeld... Nijkerk is dan niet echt oosten, maar ook niet in de buurt...
Is ook allemaal niet zo belangrijk, het gaat tenslotte om het rijden, niewaar... Nu komen er s n keer wat meets meer in mijn buurtje...
Is ook allemaal niet zo belangrijk, het gaat tenslotte om het rijden, niewaar... Nu komen er s n keer wat meets meer in mijn buurtje...

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
nouja niks: Stoomgemaal, superpolderweggetjes waar je ongelooflijk lekker kan schuiven en gummen (wel oppassen met slootjes!) Goed eten op het plein en als je van afwisseling houd kan je ook de bossen nog induiken.
Eigenlijk genoeg te doen in Nijkerk! Vandaar dat ik verhuisd ben naar Amsterdam, meer te doen daar
iDD
Eigenlijk genoeg te doen in Nijkerk! Vandaar dat ik verhuisd ben naar Amsterdam, meer te doen daar

iDD
Onze sponsors