Clubman S Pepper White
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik volg menno's mening, denk dat het dikker gaat staan bij jouw mini glanzend. Dan denk ik aan coendeks mini met die zwarte rota's ...
Zou erg dik staan man helemaal glanzend zwart
. Denk trouwens dat poederlakken beter bestand is tegen steenslag en dergelijke, en zou ook nog eens minder remvloeistof aantrekken. Lakken is dan wel weer strakker en heb je volgens mij ook meer mogelijheden in ivm kleuren.

Zou erg dik staan man helemaal glanzend zwart

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
@smetje 325 euri's excl rollen, dat is volgens mij 60 eurio extra als je dat meteen laat doen!!
iig een stuk goedkoper dan bij PPE!!
Heb nog niet echt gekeken naar het verbruik!
1 ding weet ik wel, Wat een vermogen!!! echt rond die 3000 toeren!! echt geweldig!! zeker aan te raden!
iig een stuk goedkoper dan bij PPE!!
Heb nog niet echt gekeken naar het verbruik!
1 ding weet ik wel, Wat een vermogen!!! echt rond die 3000 toeren!! echt geweldig!! zeker aan te raden!
Laatst gewijzigd door Olaf op 12 feb 2009, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
ik denk dat hij bedoelde 3000kstja0 schreef:bij 300 toeren al![]()
Ik wacht nog even of mij Ratel wegblijft... Maar wel mooie cijfers !

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
echt indrukwekkend
Dat zie je zeer duidelijk op de grafiekOlaf schreef:hij pakt sowieso veel sneller op dan voor de tuning!! echt beter!

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
zoals altijd, het heeft ff geduurd maar ze maken het toch weer waar, blijft 1 van de leukste shops om langs te gaan, alleen mag je er niet te lang binnen blijven of je hebt geen geld meer overOlaf schreef:ja echt top resultaat!!! echt niet voor niks gewacht!!! gewoon top werk van Klaas en zn mannen!!

Onze sponsors