G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2009, 10:27

GregBem schreef:amaiiii... Gert van pioneer was ff bij mij deze middag met een foto van mijn middenconsole met zijn foontje om me warm te maken... lol :lol:
Ik kan ni wachten... :mrgreen: tziet er super cool uit!!

Hij belde me wel iets later om me slecht&goed nieuws te melden... :|

Slechte nieuws was dat ze een stuk nodig hadden dat maakt dat ik hem pas vrijdagochtend terug heb... MAAR ter compensatie ging hij wel een extra super platte nieuwe generatie subwoofer in de koffer duwen 8)
Hij zag het alvast allemaal zitten... hopelijk is het ook veelbelovend dan :D

Ben benieuwd!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nog 2x slapen! :wink:
Ben ook super benieuwd. Zou nog iets worden voor in de mijne ;)
Shadow_Breaker
GPc-0001

12 feb 2009, 13:08

die super platte woofer van pioneer is echt niet goed, ik heb al vele recenties gelezen op internet en de geluidskwaliteit laat echt ten wense over, focal heeft ook zo van die platte subwoofers en die zijn echt goed, alleen de prijs wat minder :s maarja aangezien je hem gratis krijgt is het niet slecht he ;) laat me maar iets weten als hij deftig afgesteld moet worden of doet pioneer dat ook nog even??? want uit ondervinding weet ik dat geen enkele audioshop dat deftig doet als er een "jonge" gast binnen komt, dan draaien ze de woofer gewoon open dat het wa mee lawaai maakt :S maar als je het deftg afsteld dan kan er normaal gezien wel iets goed uitkomen ;)
rem.
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

12 feb 2009, 13:12

Shadow_Breaker schreef:die super platte woofer van pioneer is echt niet goed, ik heb al vele recenties gelezen op internet en de geluidskwaliteit laat echt ten wense over, focal heeft ook zo van die platte subwoofers en die zijn echt goed, alleen de prijs wat minder :s maarja aangezien je hem gratis krijgt is het niet slecht he ;) laat me maar iets weten als hij deftig afgesteld moet worden of doet pioneer dat ook nog even??? want uit ondervinding weet ik dat geen enkele audioshop dat deftig doet als er een "jonge" gast binnen komt, dan draaien ze de woofer gewoon open dat het wa mee lawaai maakt :S maar als je het deftg afsteld dan kan er normaal gezien wel iets goed uitkomen ;)
Ik denk nu wel dat ze hem perfect zullen afstellen en dat ze geen slecht materiaal gaan plaatsen bij een verkoper, want ze hopen dat greg veel van die dingen gaat verkopen... mijn mening natuurlijk :p

Groeten Remke
MaVaEe
Koeien-teller

12 feb 2009, 13:25

Shadow_Breaker schreef:die super platte woofer van pioneer is echt niet goed, ik heb al vele recenties gelezen op internet en de geluidskwaliteit laat echt ten wense over, focal heeft ook zo van die platte subwoofers en die zijn echt goed, alleen de prijs wat minder :s maarja aangezien je hem gratis krijgt is het niet slecht he ;) laat me maar iets weten als hij deftig afgesteld moet worden of doet pioneer dat ook nog even??? want uit ondervinding weet ik dat geen enkele audioshop dat deftig doet als er een "jonge" gast binnen komt, dan draaien ze de woofer gewoon open dat het wa mee lawaai maakt :S maar als je het deftg afsteld dan kan er normaal gezien wel iets goed uitkomen ;)
Basseer je je mening op internet recenties of heb je hem zelf weleens gehoord? :)
Tuurlijk er zal altijd wel wat beters en duurders zijn maar als je je bass gewoon wat voller wilt hebben maar geen of weinig bagageruimte wilt opofferen is dit zeker wel een goed alternatief.
Afbeelding
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2009, 13:28

ik zou dit ook wel willen voor onder de dubbelelaadvloer in de clubman!! lijkt me ideaal!! tijdens de mac meet is ff luisteren bij greg!

Olaf
rem.
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

12 feb 2009, 13:29

wanneer is de volgende :P :P :P

gr remke
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2009, 13:29

28/2 remke!! zie last minute meet!! weer in breda :)
rem.
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

12 feb 2009, 13:31

Olaf schreef:28/2 remke!! zie last minute meet!! weer in breda :)
ik mocht met de audi nog wel langs komen :oops:
zal hem ergens achteraan uit het zicht zetten :roll: :D

gr remke
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

12 feb 2009, 13:31

Olaf schreef:ik zou dit ook wel willen voor onder de dubbelelaadvloer in de clubman!! lijkt me ideaal!! tijdens de mac meet is ff luisteren bij greg!

Olaf
x2
Afbeelding
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

12 feb 2009, 13:32

rem. schreef:
Olaf schreef:28/2 remke!! zie last minute meet!! weer in breda :)
ik mocht met de audi nog wel langs komen :oops:
zal hem ergens achteraan uit het zicht zetten :roll: :D

gr remke
Gewoon ertussen staan jo, lekker arogant :D
Afbeelding
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2009, 13:37

Het is natuurlijk vrijdag 27/2 :O

maarre geen probleem remke!! gewoon ertussen zetten!!

Olaf
rem.
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

12 feb 2009, 20:48

hey greg waar blijven die foto's van je JCW pakket :P
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2009, 20:49

Morgen heeft hij zijne bak terug van Pioneer hé, rem. ;)
rem.
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

12 feb 2009, 20:50

ja ma hij ging foto's posten van aero pakket vandaag :P :P :(

groeten remke
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: spacers

12 feb 2009, 22:34

wannes schreef:hey maat , die spacers dat zijn er 15 mm rondom? zijn er dat dan met zo een boordje aan? en waar heb je ze vandaan? ( ook de bouten en liefst in het zwart. )
grts wannes
Wannes, het zijn gewoon H&R spacers 30mm per as met zwarte bouten geleverd van de importeur hier in BE...

@ Maarten... Wel er is niet veel keuze in platte subwoofers, ik denk ook dat het die is, hoewel die wel 90cm is e, dus dat is wel breed... Ook deze kan tot de mogelijkheden horen 28x20x8cm... (ik weet zelf niet wat ze er gingen in plaatsen... lol)
Tzou in ieder geval wel vet worden :lol:

Afbeelding
rem. schreef:
Ik denk nu wel dat ze hem perfect zullen afstellen en dat ze geen slecht materiaal gaan plaatsen bij een verkoper, want ze hopen dat greg veel van die dingen gaat verkopen... mijn mening natuurlijk :p

Groeten Remke
@Timo: Het is Pioneer Belgium die deze installeert... Die hebben als ik het moet geloven een erg vakkundig plaatser uit duitsland dus die man weet wel wat hij doet denk ik, afstellen zal hij dan zeker doen volgens mij... :wink:

Mijn Aeropakket is idd ook binnengekomen vandaag... (alsook carbon koffergreep) Gaat ERG vet worden met de nieuwe 'rem-koeling' in die nieuwe voorbumper!! :shock:
Morgen fotoooo's!! Ik heb vandaag écht geen tijd gehad... (leveringen met lastige klanten enzo loooooool :wink: )
Hopelijk morgen wel wat tijd om hem dus te plaatsen als m'n auto'tje snel toekomt... (zou hem ook moeten laten uitlijnen morgen...) :mrgreen:
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!

Terug naar “Show your ride”