ziet er gewoon GOED uit
New 2009 Accessoiries R55/56/57 --> prijzen meters p4.!
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
ik ben toch een beetje teleurgesteld..
het enigste wat ik wou is een olietemp meter, wat ben ik nu met watertemp..
de andere metertjes vind ik achterlijk.. serieus hoe moeilijk is het nu om een deftig olie temp meter te maken + turbo boost in bar
zijn ze ook verkrijgbaar in normale kleuren met chrome line ringetjes?
het enigste wat ik wou is een olietemp meter, wat ben ik nu met watertemp..
de andere metertjes vind ik achterlijk.. serieus hoe moeilijk is het nu om een deftig olie temp meter te maken + turbo boost in bar
zijn ze ook verkrijgbaar in normale kleuren met chrome line ringetjes?
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
wel, onlangs maakte ik kennis met een F01 7 reeks en tot m'n verbazing zat daar gewoon standaard een olie temp meter in! bij BMW heb je dat normaal alleen op de M-modellen.
kwestie dat ze hun klachten aanpakken
kwestie dat ze hun klachten aanpakken
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo heeft hij R55/56/57 DL's met kapjes uit de US, worden toch ook in DE gemaakt
Greg kan dat perfect leveren..snans schreef:volgens mijn dealer in DE zou het nog niet zeker zijn dat deze ook naar EUR komt. Kans bestaat dat het US only is.
maarja... wil niet zeggen dat dat klopt
en dan nog ... groupsbuy bij US dealer
Zo heeft hij R55/56/57 DL's met kapjes uit de US, worden toch ook in DE gemaakt
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
BRO! That's 'US' secret!!!
Nee serieus, ze zullen sowieso ook in EUR leverbaar zijn, ben ik 200% zeker van, dat is me reeds bevestigd... Spijtig genoeg krijg ik voor de rest ook niet alle info door...
Nee serieus, ze zullen sowieso ook in EUR leverbaar zijn, ben ik 200% zeker van, dat is me reeds bevestigd... Spijtig genoeg krijg ik voor de rest ook niet alle info door...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
veel grotere foto gevonden

en ik UK worden de factory JCWs standaard geleverd met nieuwe Aerokit (met ducts), JCW stuurtje en nog wat kleine prutsen... zo had het from the start moeten zijn!

en ik UK worden de factory JCWs standaard geleverd met nieuwe Aerokit (met ducts), JCW stuurtje en nog wat kleine prutsen... zo had het from the start moeten zijn!
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Is dat echt zo?
Staat dat op de UK site ofzo? zal ook wel een stevig prijskaartje aan vasthangen dan 
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
http://www.motoringfile.com/2009/02/12/ ... #more-8397GregBem schreef:Is dat echt zo?Staat dat op de UK site ofzo? zal ook wel een stevig prijskaartje aan vasthangen dan
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Die meters zijn natuurlijk volstrekt belachelijk (buiten de watertemperatuur).
Neem een Ford Focus RS, een auto waar de JCW mee wil concurreren.
Daar zit standaard oliedruk, olietemperatuur, watertemperatuur en boost in.
En zo hoort het in een auto met sportieve aspiraties.
Dus geen G-krachten in een bocht die je toch niet kan aflezen als je vol door een bocht gaat en ook geen 'kracht' meter om af te lezen hoeveel vermogen je gebruikt als je het gas toch vol intrapt.
Deze meter worden als JCW meters verkocht. Ooit was dat John Cooper Motorsport. John draait zich om in zijn graf als hij deze meters ziet.
Neem een Ford Focus RS, een auto waar de JCW mee wil concurreren.
Daar zit standaard oliedruk, olietemperatuur, watertemperatuur en boost in.
En zo hoort het in een auto met sportieve aspiraties.
Dus geen G-krachten in een bocht die je toch niet kan aflezen als je vol door een bocht gaat en ook geen 'kracht' meter om af te lezen hoeveel vermogen je gebruikt als je het gas toch vol intrapt.
Deze meter worden als JCW meters verkocht. Ooit was dat John Cooper Motorsport. John draait zich om in zijn graf als hij deze meters ziet.
Onze sponsors