Ik ben van plan een Carkit in de auto te plaatsen, maar lees nu dat het lastig is om een Parrot aan te sluiten i.c.m. Harman Kardon audio.
De versterker van de audio zit achterin dus daar zal de iso stekker zich waarschijnlijk ook bevinden.
Gewoon aansluiten met een iso@car stekker aan de radio.
Geleuid is dan heel erg zacht.
maar dat kun je met de volumeknop cvan de radio gewoon harder zetten
Wel ff opletten aan het einde van het telefoongesprek.
De muziek staat dan LOEI HARD
Ik heb een parrot icm met Digital Power Sound Modul. Heb dan ook achterin de versterker, maar de normale ISO aansluitingen zitten gewoon voor een geen probleem gehad met inbouwen...
ik las namelijk hier op het forum dat als je harman kardon in de auto hebt zitten dat de speakerkabels ook achterin zitten op de versterker.
Er zit voorin wel een iso kabel maar zonder de speaker kabels.
Weten jullie het 100% zeker.
Ik wilde een parrot kopen met een stuurbediening canbus systeem.
Als je die interface koopt is het een kwestie van inpluggen achterin je standaard radio met een BMW stekker. Alles werkt (ook met HK) en heb je geen ISO nodig. Ik weet niet hoe het zit als je een losse Parrot kit koopt.
Als ik bovenstaande bestel ben ik toch gelijk klaar?
Heeft iemand ervaring met deze website en welke wijze verzenden hebben jullie gekozen? Betaal je in nl dan invoerrechten voor de spullen?
NewMINIstuff is betrouwbaar, je betaald nergens invoerrechten binnen Europa.
Er is maar één aux in kabel, de originele die je ook bij de dealer kan halen.
Of je maakt hem zelf, op het forum staat een nette beschrijving hoe je dat moet doen. Als NewMinistuff de originele heeft kun je die bestellen. Zoek even op Parrot op het forum en je weet wie er één heeft en kun je die een PM sturen.