De grote dag vandaag, ook een beetje droevig want de MINI gaat weg, maar komt mss nog terug want laat de sticker van de NewMINIclub lekker hangen en laat zeker paar kaartjes achter hier en daar en tegen uur of vijf bol ik met een Audi kan niet wachten ...
@ Dick: jep normaal wel de tweede want er gaat nog ne maat mee
@ MaVaEe : idd hier ook slecht, maar zou tegen de namiddag moeten opklaren, en dan gaat ie toch lekker open hoor muts op poepverwarming aan en bollen maar
de audi is thuis lekker met open dak en stoelverwarming naar huis gereden, fantastische wagen echt zo goed als nieuw en ben zo blij dat ik van dat diesel geronk af ben, toch deed het pijn de MINI achter te laten...
Hier de foto's onder weg naar huis ...
en de laatste bij mij in de straat
kwa modden, heb gistere het audi teken er al af gezwierd achteraan hoe cleaner hoe beter, komen zoiso nog spacerkes onder en na de zomer mss zen buikje wat dichter tegen de grond, in het interieur wat alcantara accenten, een originele audi radio want deze is wel goed maar heb liever dat alle lampjes in het interieur het zelfde kleur hebben en mss wat betere luidsprekers, maar deze gaan al echt goed, dus nog even afwachten...