Had wel willen blijven, vette foto's maken in een leeg atelier

Hier zijn degene da'k heb..
Hij ziet er echt zalig uit!

Ligt aan m'n camera... 't wordt tijd dat mijn Sony Alpha geleverd wordt...smetje schreef:ziet er echt dik uit greg, nu weet ik wat ik miste aan de mini...namelijk wat carbon![]()
die wil ik snel wel eens in het echt zien.
ligt dat nu aan de camera of aan de kleur dat het er zo oranje uitziet?
Weet je toevallig de frequenties dat deze woofer kunnen geven? (btw wat je wel kan doen om de bas van de woofer te versterken is in je hoedeplank 4 gaten boren van 4 a 5 cm en dan van die dopjes gaan halen (dan gaat de woofer zijn bas recht in de auto kunnen) (alleen wel spijtig van de hoedeplankGregBem schreef:Ligt aan m'n camera... 't wordt tijd dat mijn Sony Alpha geleverd wordt...smetje schreef:ziet er echt dik uit greg, nu weet ik wat ik miste aan de mini...namelijk wat carbon![]()
die wil ik snel wel eens in het echt zien.
ligt dat nu aan de camera of aan de kleur dat het er zo oranje uitziet?
Bedankt voor de leuke reacties mannen... Iedereen is het nu zowat eens precies![]()
Kmoet wel zeggen dat ik gisterenavond nog wat bekijks had toen ik in Lier rondreed lol...
Hij ziet er nu erg dik uit vind ik zelf... Alleen nog de carbon diffusor wat mij betreft...
Ben er nog niet uit of mijn tankdop mee zwart moet of niet...
De beltline ga ik morgen eens zwart maken... Als het niet mooi is gaat het er weer af, vind die enkele chrome accenten ook weer mooi afsteken eigenlijk
Installatie werkt wel supergoed!! Nu heb ik de extra bas die ik voordien wel mistteVette subwoofer, en hij past PERFECT id koffer!!! Echt een aanrader!
Wat de GPS betreft is weer even wennen... maar tot nu toe alles prima! Ook m'n multistuur werkt en de bluetooth ook!
Een iPod-aansluiting heb ik weer in m'n handschoenenvakje dus dat is ook weer top!
Flistpalen staan ook geladen, er blaft een hondje als ik te snel rij id buurt van een paal... hahaha
Dadelijk even wat piccas opladen, spijtig dat ik zo'n slecht fototoestel heb, was idd wel leuke plaats om foto's te maken zo om 23u in de donkere/lege werkplaats lol![]()
Ahja, Steven, die handleiding heb ik 'los' voor de plaatsing van het remluchtpakket... was ff flut* maar ging wel lekker uiteindelijk!
Onze sponsors