Naar aanleiding van m'n eerste kiekje kreeg ik een opmerking over 't verdoezelen van de kentekens. Wat is gebruikelijk? Is hier een afspraak over, dat als je bijv. een andere Mini op de foto neemt je ook zijn kenteken verdoezelt? Indien hier nog geen afspraak voor geldt, kunnen we die mss wel maken.
Pollen????
Verdoezelen van je kenteken
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Je kunt het beter maar wel doen. Deed het de eerste keer ook niet en kreeg meteen van mijn zus op mijn kop. Ze werkt bij de politie en het komt maar al te vaak voor, dat auto'sop bestelling worden gejat. ff het net checken en ze hebben de mini die ze willen hebben.
Gr. Franky 2006
Gr. Franky 2006
** The sky is the limit **
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ons kenteken mag je gerust laten staan hoor. De kans dat ze een PW MINI Cooper S gaan jatten is niet zo heel erg groot. Het is geen VW Golf waar er 3 miljoen van rondrijden in de Benelux (om maar een aantal te roepen)
Als andere graag 'kentekenloos' door het leven willen dan is het idd niet veel werk om het kenteken even te verwijderen met een fotobewerkingsprogramma. Poll is misschien wel een goed idee!
Goed dat je dit topic even op het forum plaatst want anders hadden wij ook niet geweten dat dit bij sommigen leeft.Marjon schreef:Naar aanleiding van m'n eerste kiekje kreeg ik een opmerking over 't verdoezelen van de kentekens
Ons kenteken mag je gerust laten staan hoor. De kans dat ze een PW MINI Cooper S gaan jatten is niet zo heel erg groot. Het is geen VW Golf waar er 3 miljoen van rondrijden in de Benelux (om maar een aantal te roepen)
Als andere graag 'kentekenloos' door het leven willen dan is het idd niet veel werk om het kenteken even te verwijderen met een fotobewerkingsprogramma. Poll is misschien wel een goed idee!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Ok, en als anderen je kieken?
Kunnen we hier dan geen vaste afspraak over maken, dat het gewoon not done is?

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja, inderdaad.Berthil schreef:Met de NewMINIclub sticker achterop en je kenteken heeft men je zo gevonden. Dat heb ik liever niet dus haal ik altijd mijn kenteken weg.
Ok, en als anderen je kieken?
Kunnen we hier dan geen vaste afspraak over maken, dat het gewoon not done is?

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
We hebben ook bijna allemaal onze woonplaats onder onze nickname staan...
Als ze hem/haar willen jatten weten ze je toch wel te vinden. Geen standaard regel voor creeren. Als je je kenteken wilt verdoezelen, doe dat dan.
Ik weet niet eens hoe ik het netjes moet wegshoppen. Het zou dus betekenen dat ik dus al geen foto's meer zou posten aangezien ik de moeite niet wil nemen om me kenteken te verdoezelen (als ik het al zou kunnen).
Als ze hem/haar willen jatten weten ze je toch wel te vinden. Geen standaard regel voor creeren. Als je je kenteken wilt verdoezelen, doe dat dan.
Ik weet niet eens hoe ik het netjes moet wegshoppen. Het zou dus betekenen dat ik dus al geen foto's meer zou posten aangezien ik de moeite niet wil nemen om me kenteken te verdoezelen (als ik het al zou kunnen).
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Je begrijpt 't. niet. Als je een ander kiekt.

Neeeee, niet van je zelf.peter schreef:We hebben ook bijna allemaal onze woonplaats onder onze nickname staan...
Je begrijpt 't. niet. Als je een ander kiekt.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik vind dat het ieder voor zich is. Als iemand graag niet bekend wordt gemaakt via kenteken dan moet diegene er om vragen of het kenteken zelf verdoezelen. Ik maak mij zelf niet zo een zorgen om.
iDD
iDD
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Peter 'kiekt' ons en de anderen ook wel eens ;-)
Als iemand 'ongekentekend' op een foto wil dan kan die persoon het beter melden bij de poster van de foto zodat hij/zij het dan aan kan passen. Scheelt een hoop werk voor sommigen.
Als iemand 'ongekentekend' op een foto wil dan kan die persoon het beter melden bij de poster van de foto zodat hij/zij het dan aan kan passen. Scheelt een hoop werk voor sommigen.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik verdoezel de kentekens van een ander altijd. Dat de ander het kenteken van zichzelf niet verdoezelt is zijn/haar zaak, maar het staat wel zo netjes als je dat van een ander wel doet.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Jij hebt 'm door, Poeper.Mini Poeper schreef:Ik verdoezel de kentekens van een ander altijd. Dat de ander het kenteken van zichzelf niet verdoezelt is zijn/haar zaak, maar het staat wel zo netjes als je dat van een ander wel doet.

Onze sponsors