BMW Z3 & VW Passat - Z3 nieuws p24
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
tot de 27 ste
Gr,
Remke
merciBlont-007 schreef:WoehieRemke wat een bak man!!! Ben heeeeeeeeeeeeeel benieuwd ennuh JIJ mag zeker naast mijn cabbie staan
![]()
RNS ? Nee dank u, ben niet voor die ingebouwde GPS toestellen, koop liever regelmatig het nieuwste van het nieuwste, verouderde en dure ingebouwde toestellen ben je niks mee, dat is mijn gedacht natuurlijkChe schreef:Mooie wagen Rem ennuh.....daar moet natuurlijk meteen een RNS in en geen Concert II he !!
Als je een leuk adresje hebt gevonden daarvoor hou ik me aanbevolen...![]()
![]()
Gr,
Remke
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
rem. schreef: daarnet al open gereden 3,5c° met de verwarming op en de poepverwarmers aan echt super![]()
![]()
zo heb ik de vorige mac breda meeting ook gereden maar dan was het wel -2(alleen heb ik geen poepverwarmers
)
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
mja kan nog komen zeker
@ jurgen: de mods komen er aan en de foto's volgen dan ook natuurlijk, morgen mss al
Groeten Remke
Ja ik ben meer een cabrio man, en liefst nog handig ook, dus is het deze geworden, en heb nog steeds geen spijt, ondanks dat vele hebben gezegd dat ik dat wel ging hebbenm4TTi schreef:niet echt mijn ding, ben meer een A6 Quattro break
maar veel plezier ermee
@ jurgen: de mods komen er aan en de foto's volgen dan ook natuurlijk, morgen mss al
Groeten Remke
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
very nice
trekt al wa meer op de aero-grille
nee serieus... vette mod
Bestaan die ook niet voor de mistlampen dan?
nee serieus... vette mod
Bestaan die ook niet voor de mistlampen dan?
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
verlagen en velgen is zoiso voor na de zomer vakantie, moet in spanje namelijk een berg op en de weg is niet echt mooi effen
zie ik niet zitten met verlaging en dure velgen
mja alles op zijn tijd e...
Groeten,
Remke
ja de 19ers zijn wel aanlokkelijk...jbcola schreef:Mooi hoor![]()
Nu nog een setje dikke 19"![]()
En een beetje verlagen
verlagen en velgen is zoiso voor na de zomer vakantie, moet in spanje namelijk een berg op en de weg is niet echt mooi effen
zie ik niet zitten met verlaging en dure velgen
Groeten,
Remke
Onze sponsors