Ducks MCS DS -> p169 Weer op de weg
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Damn man, vette fiets...
Zo'n diffje kan ik ook nog wel gebruiken

Zo'n diffje kan ik ook nog wel gebruiken

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ Olaf een hele vette ride hoor zo, en een M7 spoiler zou de MINI ook zeker niet misstaan
gr.
floris
waarom wist ik dat deze opmerking ging komen van jeBlont-007 schreef:Ik zie een mooie roze paal bij de voordeur!

@ Olaf een hele vette ride hoor zo, en een M7 spoiler zou de MINI ook zeker niet misstaan

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog even een vraagje.
Ik heb de R56 onderplaat besteld om straks samen met de diffuser te monteren omdat de diffuser dan veel meer nut heeft. De plaat is 95% identiek aan die van de GP (beugels 5 en 6 zijn gelijk) en kost de helft.
Hoe zit die onderplaat eigenlijk verder vast? Met schroeven of klikken?
Heb je dat kunnen ontdekken met monteren van de diffuser?
Ik heb de R56 onderplaat besteld om straks samen met de diffuser te monteren omdat de diffuser dan veel meer nut heeft. De plaat is 95% identiek aan die van de GP (beugels 5 en 6 zijn gelijk) en kost de helft.
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Je hoeft trouwen alleen aan de voorkant er wat vanaf te halen en voor de rest kan de bodem plaat zo onder je r53. Is een leuk draadje op m|u over.
En zorg dat je genoeg sheet metal nuts hebt en self tapping screws
Zo ver ik weet zitten ze vast met schroeven. De diffuser moet je ook vastschroeven aan je bodemplaat. Hiervoor moet je boren in je bodemplaat. Maar aangezien je er toch al de schaar in zet lijkt me dat niet zo'n probleem bij jouBerthil schreef:Nog even een vraagje.

Je hoeft trouwen alleen aan de voorkant er wat vanaf te halen en voor de rest kan de bodem plaat zo onder je r53. Is een leuk draadje op m|u over.
En zorg dat je genoeg sheet metal nuts hebt en self tapping screws

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier op NAM wat gevonden. Dat bedoelde je met m|u?ducks schreef:Je hoeft trouwen alleen aan de voorkant er wat vanaf te halen en voor de rest kan de bodem plaat zo onder je r53. Is een leuk draadje op m|u over.
Onze sponsors