Heel mooi

Meani schreef:Ik heb de Toyo Proxes 4 215/35/18 maar besteld. Eefke (miniacs) heeft er goede ervaringen mee en verder heb ik er nog geen negative dingen over gelezen. Veel grip, ook in de regen en stil. Ben benieuwd.
Die velgen zien er SUPER uit. Volgens mij zijn ze in Heerde behandeld en heb je nog een set R105 velgen zien liggen.Meani schreef:Vanmiddag werd ik gebeld door Carl van velgenalsnieuw.nl, dat mijn rota's klaar waren.
Alleen was ik in Antwerpen aan het werk en kon ze dus niet meer ophalen. Zaterdag zijn ze gesloten. Helaas dacht ik..hij Tot hij aanbood ze mee naar zijn huis te nemen zodat ik ze zaterdagochtend zou kunnen komen halen![]()
Kijk...das pas een goede service![]()
Dus morgen witte subzero's in huis
Klopt Martin, heb ik een pagina terug ook geschrevenMartin schreef:Die velgen zien er SUPER uit. Volgens mij zijn ze in Heerde behandeld en heb je nog een set R105 velgen zien liggen.![]()
De kwaliteit van het poedercoaten is echt heel goed en ondanks dat je een witte kleur hebt kun je de velgen goed schoon houden, de remstof treks er niet of nauwelijks in.
Veel plezier met de velgen en ik ben benieuwd naar de foto's.
Onze sponsors