Lotus 340R, edit: 2013 een 2-11, edit: 2014 Exige Cup
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een cool karretje Hans! Hopelijk trof je het gisteren met het weer. Lijkt me geen pretje als het oud-Hollands-weer is...
Voorzichtig ermee en uiteraard veel plezier

Voorzichtig ermee en uiteraard veel plezier

- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi ding hoor hans. Ik zou m ff laten uitlijnen bij beek icm nieuw rubber. Dan zou het listiger er wel uit moeten zijn.
Zeker als het wegdek weer wat droger en warmer gaat worden. Ga je verder nog wat aan het blokkie doen??
Een atmo is natuurlijk moeilijk te tunen?? Ik denk btw dat berthil een zware kluif gaat hebben aan de lotus.
+/- 300 pk per ton
Groeten,
PP
Zeker als het wegdek weer wat droger en warmer gaat worden. Ga je verder nog wat aan het blokkie doen??
Een atmo is natuurlijk moeilijk te tunen?? Ik denk btw dat berthil een zware kluif gaat hebben aan de lotus.
+/- 300 pk per ton

Groeten,
PP
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi ding hoor hans. Ik zou m ff laten uitlijnen bij beek icm nieuw rubber. Dan zou het listiger er wel uit moeten zijn.
+/- 300 pk per ton
Groeten,
P
+/- 300 pk per ton

Groeten,
P
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Maximaal vet apparaat Hans
Ziet er ook veel dikker uit dan de dax, is al snel als hij stil staat.
En die uitdaging van Berthil zou ik zeker aannemen
Weight is everything!
Nu maar wachten op wat fatsoenlijk weer. Veel plezier ermee!

En die uitdaging van Berthil zou ik zeker aannemen

Nu maar wachten op wat fatsoenlijk weer. Veel plezier ermee!
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Gave bak... Wist niet dat je heb gekocht had hoewel ik wel ergens op het Cars&Coffee forum iets had gelezen van Hans en een 340R
Ga je trouwens ook naar de Cars&Coffee road trip?
G.
Went snel hoor!Hans schreef:Valt best mee, alleen inhalen op de snelweg is lastig en ziet ook nog niks door die vleugel achter.. en driften is ook totaal anders op 1 of andere manier.. kortom even wennen

Gave bak... Wist niet dat je heb gekocht had hoewel ik wel ergens op het Cars&Coffee forum iets had gelezen van Hans en een 340R

Ga je trouwens ook naar de Cars&Coffee road trip?
G.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors