New 2009 Accessoiries R55/56/57 --> prijzen meters p4.!
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
"Uit marktonderzoek is gebleken dat een groot deel van de MINI-bestuurders interesse heeft in sportieve inbouwmeters."

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dit is de mooiste zinsnede:
"Veel beweging van de meternaald: bij gebruikelijke extra meters, zoals voor olietemperatuur of boordspanning, beweegt de meter amper. Bij de nieuwe extra meter van John Cooper Works bewegen de meetnaalden ononderbroken: Bestuurder en voorpassagier worden door deze uitrusting continu geïnformeerd"
Met andere woorden: Je hoeft niet te zien of de olie op temperatuur is want dat is een saaie stilstaande naald. Beter is het om gas te geven en in een bocht metertjes te zien bewegen terwijl je eigenlijk op de weg moet kijken.
Maar het zal inderdaad best mooi staan in het interieur.
"Veel beweging van de meternaald: bij gebruikelijke extra meters, zoals voor olietemperatuur of boordspanning, beweegt de meter amper. Bij de nieuwe extra meter van John Cooper Works bewegen de meetnaalden ononderbroken: Bestuurder en voorpassagier worden door deze uitrusting continu geïnformeerd"
Met andere woorden: Je hoeft niet te zien of de olie op temperatuur is want dat is een saaie stilstaande naald. Beter is het om gas te geven en in een bocht metertjes te zien bewegen terwijl je eigenlijk op de weg moet kijken.
Maar het zal inderdaad best mooi staan in het interieur.
- William Blake
- Bijna verslaafd

- HK
- Volledig MINI minded!

Bericht
Of het functioneel is dat doet er blijkbaar niet toe.
En niet te vergeten: een aardig zakcentje willen verdienen aan een ander, daar zijn ze ook goed in gezien de prijs.
Daar gaat het toch meestal om; the looks.Berthil schreef:Maar het zal inderdaad best mooi staan in het interieur.
En niet te vergeten: een aardig zakcentje willen verdienen aan een ander, daar zijn ze ook goed in gezien de prijs.
- TomTom
- Bijna verslaafd

Bericht
@Tirex
deze meters zijn toch relatief? je ziet een percentage van het koppel...niet het eigenlijke koppel... dus... je ziet nog minder dan je eigenlijk zou willen weten..... Maar ja zo hebben ze de "new" mini ook bedacht.
deze meters zijn toch relatief? je ziet een percentage van het koppel...niet het eigenlijke koppel... dus... je ziet nog minder dan je eigenlijk zou willen weten..... Maar ja zo hebben ze de "new" mini ook bedacht.
The Member Formely Known As KSTJA0

- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
Het enigste wat mij boeit is die watertemp, 't is toch al beter dan niks... ik heb lang genoeg gezocht naar een olie temp meter en niemand heeft het.
als ze een beetje een faire prijs maken dan koop ik dat... maar hoe de prijzen nu liggen vind het werkelijk degoutant en bijna hilarisch ter gelijke tijd..
On verra....
als ze een beetje een faire prijs maken dan koop ik dat... maar hoe de prijzen nu liggen vind het werkelijk degoutant en bijna hilarisch ter gelijke tijd..
On verra....
- tirex
- Volledig MINI minded!

Bericht
Whoahahaha..
daar heb je gelijk in..
kstja0 schreef:@Tirex
Whoahahaha..
- tirex
- Volledig MINI minded!

Bericht
van Alta heb je ne olietempmeter!!!
William Blake schreef:Het enigste wat mij boeit is die watertemp, 't is toch al beter dan niks... ik heb lang genoeg gezocht naar een olie temp meter en niemand heeft het.
als ze een beetje een faire prijs maken dan koop ik dat... maar hoe de prijzen nu liggen vind het werkelijk degoutant en bijna hilarisch ter gelijke tijd..![]()
On verra....
van Alta heb je ne olietempmeter!!!
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
op hun website vind ik dat toch op 't eerste zicht niet..tirex schreef:van Alta heb je ne olietempmeter!!!
- PPCS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dit lijken wel mensen die totaal geen gevoel voor auto's hebben. Niemand wil toch zwiepende meters
.
Prioriteit 1 is toch echt een olietemp, daarna oliedruk (handig ivm diesel S-jes, misschien dat ze die daarom niet hebben durven plaatsen) em als derde een turbodrukmeter. Die troep die mini biedt is fancy, maar niet racy.
In de R53 leverde mini tenminste nog dit

Prioriteit 1 is toch echt een olietemp, daarna oliedruk (handig ivm diesel S-jes, misschien dat ze die daarom niet hebben durven plaatsen) em als derde een turbodrukmeter. Die troep die mini biedt is fancy, maar niet racy.
In de R53 leverde mini tenminste nog dit

Onze sponsors