Mac-Breda vrijdag 27/02 - 19:30!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht

(Werk daar..
)
Naaah.. Zou ik niet doensnans schreef:GregBem schreef:Moest het in BE zijn, dan zou ik eerder opteren voor een 'Quick-meet' hoorjbcola schreef:Is er geen Mac ietsje dichterbij, een keer hier een keer daar![]()
véél lekkerder als Mac!
Organiseer er eentje eik kom af!
Trouwens iedereen weer met vakantie precies... is het dan krokusverlof ofzo?(is niet meer van mijn tijd... lol)
Maar gelukkig vertrek ik pas zondag met vakantie dan... lol
quick in borsbeek![]()

(Werk daar..

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
?
is het zo erg? dat?GeoBem007 schreef:Naaah.. Zou ik niet doensnans schreef:GregBem schreef:
Moest het in BE zijn, dan zou ik eerder opteren voor een 'Quick-meet' hoorvéél lekkerder als Mac!
Trouwens iedereen weer met vakantie precies... is het dan krokusverlof ofzo?(is niet meer van mijn tijd... lol)
quick in borsbeek![]()
![]()
(Werk daar..)

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
1. GregBem
2. BigD
3. jessescps
4. Mithell
5. Olaf
6. denzig
7. rem.
8. ducks
9. rini.odette
10. Modena
11. FRANK69
12. ricktolboom
13.Jean-Pierre(onder voorbehoud)
2. BigD
3. jessescps
4. Mithell
5. Olaf
6. denzig
7. rem.
8. ducks
9. rini.odette
10. Modena
11. FRANK69
12. ricktolboom
13.Jean-Pierre(onder voorbehoud)

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Onze manager heeft trouwens ook een MINI en OLIMAN werkt er ook als assistant-manager
Nee hoor, echt nietBlont-007 schreef:is het zo erg? dat?GeoBem007 schreef:Naaah.. Zou ik niet doensnans schreef:
quick in borsbeek![]()
![]()
(Werk daar..)
?

Onze manager heeft trouwens ook een MINI en OLIMAN werkt er ook als assistant-manager

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zie maar dat je erbij bent DiabloPvA!!! Die ride van jou wil ik al lang zien!!
Komaan mannen... wie maakt het lijstje wat langer? Vorige maand was het trouwens best druk!!
Tis er weer aan te zien wie er het hardst werktGeoBem007 schreef:Belgen: Krokusvakantie 2009 => van 23 februari tot 1 maartGregBem schreef:Moest het in BE zijn, dan zou ik eerder opteren voor een 'Quick-meet' hoorjbcola schreef:Is er geen Mac ietsje dichterbij, een keer hier een keer daar![]()
véél lekkerder als Mac!
NL: Voorjaarsvakantie 2009 => 14 februari tot 1 maart
Dus ja, eigenlijk wel

Zie maar dat je erbij bent DiabloPvA!!! Die ride van jou wil ik al lang zien!!

Komaan mannen... wie maakt het lijstje wat langer? Vorige maand was het trouwens best druk!!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors