GOed bezig greg!!! ziet er idd een stuk beter uit die nieuwe aero!! zijn die onderste zwarte stukken ook bruikbaar op het oude aeropakket?
Olaf
G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
strakke bak hoor Greg en een mooie shot.
Alleen nog effe de koplampringen voor en achter zwart maken en dan is die af
gr.
floris
Alleen nog effe de koplampringen voor en achter zwart maken en dan is die af

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ Jack & Olaf... Past allemaal ook op de oude 
@ Floris... Heb de ringen ook int zwart liggen, zal eens een foto maken met de zwarte ringen voor en achter, denk niet dat het mooier gaat zijn naar mijn meniong... zalt proberen

@ Floris... Heb de ringen ook int zwart liggen, zal eens een foto maken met de zwarte ringen voor en achter, denk niet dat het mooier gaat zijn naar mijn meniong... zalt proberen

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
:) 15% korting op de stukken heh
@greg, das mooi!! effe wachten tot het complete pakket voor de clubman te bestellen isGregBem schreef:@ Jack & Olaf... Past allemaal ook op de oude

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
oogt zeer homogeen nu. juiste hoogte, juiste velgen.. ik ben fan!
akkoord! zeer origineel.. een paar zaken had ik wel anders gedaan maar het totaal plaatje is wel zeer knap.jbcola schreef:![]()
![]()
![]()
Dit is echt de dikste R56 vh forum!! Man man man![]()
oogt zeer homogeen nu. juiste hoogte, juiste velgen.. ik ben fan!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thx dudes!!! 
Nog een carbon diff en hij is denk ik zo goed als af...
Eigelijk zou ik hem nooit zo gekozen hebben moest ik die prive gekocht hebben denk ik, maar toch vind ik hem heel mooi omdat hij juist zo speciaal is en niet doorgaans...
Is juist leuk om combinaties te maken die niet op elke straathoek staan... lol ---dark silver... kuch...---
Heb nog een klein detail in m'n hoofd met m'n zomerwielen, maar dat is voor 1 vd dagen
Ik heb teveel wielspin op die winterbanden alst droog is...

Nog een carbon diff en hij is denk ik zo goed als af...

Eigelijk zou ik hem nooit zo gekozen hebben moest ik die prive gekocht hebben denk ik, maar toch vind ik hem heel mooi omdat hij juist zo speciaal is en niet doorgaans...

Heb nog een klein detail in m'n hoofd met m'n zomerwielen, maar dat is voor 1 vd dagen

Ik heb teveel wielspin op die winterbanden alst droog is...

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hele mooie foto's zeg!!!
Tjeetje!!!!
Heel erg veel plezier met je ride! Wat die mag gezien worden!
Tjeetje!!!!
Heel erg veel plezier met je ride! Wat die mag gezien worden!

Onze sponsors