Jack, pm je adres maar dan komen we jullie ophalen....hebben verder nog geen meetpoint afgesproken !mk3cooperS schreef:Hoi Berthil,
Nou ik denk dat wij ook in Venlo proberen aan te haken, mocht het voor ons te snel gaan we weten de weg.
Verder Che zeg me even waar en hoe laat jullie ergens staan kunnen wij reeds afspreken.
Dus Berthil zet ons maar op de lijst.
Jack en Suzanne
Ondanks onze limburgse roots, doen wij lekker niet mee....
21 februari: Meilenwerk Düsseldorf
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
- BlackBird
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
-VERZAMELPLEK EINDHOVEN GEWIJZIGD!!-
Vanwege de GEZELLIGE drukte
pakken we het wat professioneler aan en zijn jullie bij nader inzien niet van harte welkom bij mij thuis
maar in de kantine op mijn werk.
Qua afstand maakt het niks uit en daar ben ik van alle gemakken voorzien (en hoef ik geen stoelen bij de buurvrouw te lenen of af te wassen)
Grote besloten parkeerplaats...kunnen de Mini's mooi op een rij. Dan kunnen we ze van bovenaf ook nog leuk op de foto zetten. Net zo dichtbij de snelweg als mijn woonhuis (ik kan te voet naar mijn werk). Allen die in Eindhoven verzamelen krijgen nog een PM met het juiste adres van mij. We zouden vertrekken vanuit Eindhoven om 11.00 uur was afgesproken. Ik zorg dat de deuren openstaan vanaf 10.00 uur dus wie gezellig eerder komt is herzlich willkom of hoe zeg je dat
En Harmar mag lekker rustig rijden...op het werk is koffie zetten zelfs voor mij een
van een cent! 
Vanwege de GEZELLIGE drukte

En Harmar mag lekker rustig rijden...op het werk is koffie zetten zelfs voor mij een

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed idee 
Wat is het adres dan of komt het nog per PB?

Wat is het adres dan of komt het nog per PB?
TomTom geeft inderdaad deze route. Als we om 11.00u vertrekken zijn we om 11.40 bij de douane bij de grensovergang Autobahn 40.Che schreef:Berthil, ik neem aan dat jullie Autobahn 40 nemen.
Wellicht bij de grote parkeerplaats waar ook de douane zit/zat een stopje zodat Jack, Suzanne, Petra, en ik kunnen aanhaken ?
Welke tijd verwachten jullie daar te zijn ?
- BlackBird
- Be Mini
- Contacteer:
- MINIf57JCW
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Ik ben gisteren door TBL ook overgehaald om mee te gaan. Dus ik sluit aan om ook mee te gaan.
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Wij hebben er ook reuze zin in.
En top, dat we mogen koffiedrinken in de kantine.
Tot zaterdag.
Kees en Annet
En top, dat we mogen koffiedrinken in de kantine.
Tot zaterdag.
Kees en Annet

Onze sponsors