Mitchell's R56 MCS => Logo gestolen ! >:(
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hallo!
Afgelopen zaterdag heb ik mijn carkit ingebouwd! Resultaat...: hij werkt geweldig! Ik ben er in totaal 4 uur mee bezig geweest maar heb dan ook voor alles rustig de tijd genomen. Met het juiste gereedschap is het echt niet moeilijk om hem in te bouwen. Dus voor de mensen die nog een carkit gaan nemen, doe het lekker zelf! Ik heb voor de carkit en interface 165 euro betaald incl. verzenden.
De DIY van newministuff die al op deze site staat zal ik nog wat uitbreiden met foto's en hier en daar wat tips erbij zetten zodat hij wat vollediger is! Ik zal hem dan opnieuw hier en in het DIY topic posten!
Hier wat foto's:
Alles weg

Netjes uitgelijnd

De twee kastjes passen er precies in

De parrot bediening (is niet zichtbaar en gebruik je alleen om eenmalig verbinding te maken met je telefoon, daarna gebruik je gewoon je stuur

Gr. Mitchell
Afgelopen zaterdag heb ik mijn carkit ingebouwd! Resultaat...: hij werkt geweldig! Ik ben er in totaal 4 uur mee bezig geweest maar heb dan ook voor alles rustig de tijd genomen. Met het juiste gereedschap is het echt niet moeilijk om hem in te bouwen. Dus voor de mensen die nog een carkit gaan nemen, doe het lekker zelf! Ik heb voor de carkit en interface 165 euro betaald incl. verzenden.
De DIY van newministuff die al op deze site staat zal ik nog wat uitbreiden met foto's en hier en daar wat tips erbij zetten zodat hij wat vollediger is! Ik zal hem dan opnieuw hier en in het DIY topic posten!
Hier wat foto's:
Alles weg

Netjes uitgelijnd

De twee kastjes passen er precies in

De parrot bediening (is niet zichtbaar en gebruik je alleen om eenmalig verbinding te maken met je telefoon, daarna gebruik je gewoon je stuur

Gr. Mitchell
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ BigD; Dankje!
Ik ken de auto nu idd een stuk beter
Gr.

Dat geloof ik ja, ik was ook veel tijd kwijt met het bepalen waar ik alles zou plaatsen. Met name met de kastjes was het even passen en meten waar ik ze het beste kon laten.pimmy schreef:Ziet er goed uit!
Zelf ook al een aantal keer gedaan, en moet zeggen dat het de eerste keer ook zo lang duurde. Nu gaat het wel wat sneller.
Maar zo leer je de auto wel kennen
Ik ken de auto nu idd een stuk beter

Gr.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk die spulletjes daar liggen op zijn Burberry deken !!!
Knap werk Mitchell..
Flinke klus geweest zo te zijn , petje af hoor ..
Gr Gerard
Knap werk Mitchell..
Gr Gerard

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

De klus viel eigenlijk best mee! Is goed zelf te doen!
Tot snel!
Haha... die deken is nog van voor de burberry tijd... is nog echt oud engelsinim schreef:Kijk die spulletjes daar liggen op zijn Burberry deken !!!
Knap werk Mitchell..
Gr Gerard

De klus viel eigenlijk best mee! Is goed zelf te doen!
Tot snel!
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors