Zit nog met een paar ideetjes in mijn hoofd, twijfel bij een paar. Graag jullie mening
1 Joey Mod?
2 JCW Spoiler?
3 Carbon Scoop?
Welke doen en welke niet doen?
Memphiss' Cooper S, JCW Brakes + JCW Gear Shift
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
2. Ja. Past immers goed bij alle andere JCW 'spullen'.
3. Kan... Er is immers meer carbon op de auto aanwezig. Alleen betwijvel ik of de neus zo niet te zwart wordt.
1. Ik heb geen idee wat dat inhoudt?Memphiss schreef:1 Joey Mod?
2 JCW Spoiler?
3 Carbon Scoop?

2. Ja. Past immers goed bij alle andere JCW 'spullen'.
3. Kan... Er is immers meer carbon op de auto aanwezig. Alleen betwijvel ik of de neus zo niet te zwart wordt.
- Memphiss
- Mod virus alert!
Bericht
Zoiezo de carbon diffuser is al besteld die komt er zeker op
ma de levertermijn is lang volgens Greg. De carbon scoop ben ik zelf niet echt voorstander van ma wou julie mening weten 
De witte pinklichten vooraan vervang ik morgenmiddag ook
Nu ben ik wa geld aant samensprokkelen vr mooiere remmen.
Bij die JCW spoiler heb ik mijn twijfels...mss gaat die nie zo mooi staan op mijn mini...op Greg zijn mini past da perfect ... ma bij donkere kleuren mss iets minder?

De witte pinklichten vooraan vervang ik morgenmiddag ook
Nu ben ik wa geld aant samensprokkelen vr mooiere remmen.
Bij die JCW spoiler heb ik mijn twijfels...mss gaat die nie zo mooi staan op mijn mini...op Greg zijn mini past da perfect ... ma bij donkere kleuren mss iets minder?
- Memphiss
- Mod virus alert!
Bericht
Heeft em veel geld gekost denk ik
Heb je dienen auto al eens volledig bekijken, die kerel is helemaal zotGeoBem007 schreef:Joey zou'k doen. Spoiler ben ik geen fan van en carbon weet ik zo niet
Hier een vb van een joeymod op een DS mét striping & JCW-kit (ook wel met M7 grills, maar boeien)

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
X2Fred schreef:@ berry, joey mod is het binnenwerk van de koplampen zwart spuiten.![]()
1. Ja![]()
2. Nee
3. Kan cool staan, maar maakt het wat drukker.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
waarom wordt je niet de eerste die de M7 spoiler op zijn MINI plaatst deze is een stuk vetter dan de JCW spoiler
gr.
floris
Ps. er zal vast en zeker wel iemand een foto van deze spoiler kunnen plaatsen ik heb er geen van

gr.
floris
Ps. er zal vast en zeker wel iemand een foto van deze spoiler kunnen plaatsen ik heb er geen van

Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
En dan spreek ik over het type spoiler in't algemeen, met zo twee 'beentjes' in't midden.
En de rest van die Mini heb ik helaas nog niet gezien, Greg heeft mij alleen die foto laten zien
Heeft me wel al op ideëen gebracht
Ja, bij mijn broer staat ie wel maar ik ben er nogaltij geen fan vanMemphiss schreef:@Olaf Hehe, denk je dat het allemaal mooi ga zijn, of kies je de makkelijke weg?
@GeoBem007 Ben je ook geen voorstander van uw broer zijn spoiler? Daar staat ij toch echt dik?

En de rest van die Mini heb ik helaas nog niet gezien, Greg heeft mij alleen die foto laten zien

Heeft me wel al op ideëen gebracht

- Memphiss
- Mod virus alert!
Bericht
@GeoBem007 Welke Mini heb je nog niet gezien? Ideeen vr uw nieuwe Mini?
@floris Ben niet zo vr die m7 spoiler, vind het net een beetje TE, heb et graag wat subtieler
Als het deze is dat ik denk dat jij bedoelt natuurlijk
@floris Ben niet zo vr die m7 spoiler, vind het net een beetje TE, heb et graag wat subtieler

Laatst gewijzigd door Memphiss op 18 feb 2009, 19:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors