Nog 77 te gaan als we Snans moeten geloven lol

Ik zie er naar uit!

Ik heb ff terug gekeken maar je staat er zelf ook nog niet tussen hey!marss schreef:@ BlonT, ik dacht al, waar blijft ze nou!!!![]()
marss
Jean-Pierre schreef:Ik heb ff terug gekeken maar je staat er zelf ook nog niet tussen hey!marss schreef:@ BlonT, ik dacht al, waar blijft ze nou!!!![]()
marss
Een mac meet zonder mars??????
Okeee we zullen zien of je komt dan!!!!marss schreef:Jean-Pierre schreef:Ik heb ff terug gekeken maar je staat er zelf ook nog niet tussen hey!marss schreef:@ BlonT, ik dacht al, waar blijft ze nou!!!![]()
marss
Een mac meet zonder mars??????, ovb aangegeven, omdat ik de volgende ochtend vroeg op wintersport vertrek. Moet dus met een bepakte MINI naar de Mac D komen. Moet dus ff kijken of ik wel tijd heb
![]()
marss
He marcel, als je de mini niet bepakt mee wilt nemen wil ik je wel oppakken en meenemen naar de mac hoormarss schreef:Jean-Pierre schreef:Ik heb ff terug gekeken maar je staat er zelf ook nog niet tussen hey!marss schreef:@ BlonT, ik dacht al, waar blijft ze nou!!!![]()
marss
Een mac meet zonder mars??????, ovb aangegeven, omdat ik de volgende ochtend vroeg op wintersport vertrek. Moet dus met een bepakte MINI naar de Mac D komen. Moet dus ff kijken of ik wel tijd heb
![]()
marss
Onze sponsors