Kunt gewoon betalen bij aflevering Maarten.MaVaEe schreef:Hij ziet er inderdaad erg goed uit Che!![]()
Ben ik nou scheel of zie ik je betalingsgegevens nergens terug...![]()
Dan maak ik het meteen even over naar je!
RVS achterstrut R50/53
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wow, wat zien die er super gaaf uit!
Hoe is nou de bedoeling dat je deze monteert, gewoon zo draaien dat hij exact op de gaten past, of ook nog eens aandraaien terwijl deze gemonteerd zit?
Zodra de mijne klaar is, zou ik graag willen dat je m naar me toe verstuurd.
Als alles zover is, stuur dan maar een pm met je gegevens!
Dan betaal ik de strut plus verzendkosten.
Alvast bedankt,
Mvg. Alain

Hoe is nou de bedoeling dat je deze monteert, gewoon zo draaien dat hij exact op de gaten past, of ook nog eens aandraaien terwijl deze gemonteerd zit?
Alvast bedankt,
Mvg. Alain
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heb me nog niet verdiept in verzendkosten...lang ding he.
zaterdag zie ik Annet en die neemt wrschijnlijk de strut van Mavae mee, zie dat er meer mensen in de omgeving Utrceht wonen dus wellicht handig om er meerdere mee te geven als ik ze af heb en als Annet dat geen probleem vindt ?
ik stel ze allemaal precies af in mijn eigen Mini dus hoef je ze in principe niet meer na te stellen maar kan wel als je dat wilt.Adrenalin Junkie schreef:Wow, wat zien die er super gaaf uit!![]()
Alvast bedankt,
Mvg. Alain
heb me nog niet verdiept in verzendkosten...lang ding he.
zaterdag zie ik Annet en die neemt wrschijnlijk de strut van Mavae mee, zie dat er meer mensen in de omgeving Utrceht wonen dus wellicht handig om er meerdere mee te geven als ik ze af heb en als Annet dat geen probleem vindt ?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
We gaan zaterdag met een aantal clubleden naar Düsseldorf dus kan hem ook aan Kwiebje meegeven en dan kun je hem 's avonds of zondagmorgen bij hem halen.
Laatste optie is dat je op weg naar Duitsland, zondag hier langskomt dan zetten we hem er samen even in, 5 minuutjes en kun je doorscheuren naar Duitsland.
Mogelijkheden genoeg dacht ik zo.
weet je wat nou nog het ergste is.......ik heb de voorbeeldstrut in de Mini zitten en die is niet afgewerkt.....stelletje slavendrijvers.
Aangezien onze Audi deze week nog niet komt ga ik vrijdag wrschijnlijk ook aan de struts werken en hoop ik ze allemaal af te krijgen. Als je zo'n haast hebt kun je hem eventueel dan komen halen.Jordy schreef:Sorry maar kan nie wachte.
Ik ga zondag naar duitsland dus dan wil ik hem wel teste al zou het kunne
Grr
We gaan zaterdag met een aantal clubleden naar Düsseldorf dus kan hem ook aan Kwiebje meegeven en dan kun je hem 's avonds of zondagmorgen bij hem halen.
Laatste optie is dat je op weg naar Duitsland, zondag hier langskomt dan zetten we hem er samen even in, 5 minuutjes en kun je doorscheuren naar Duitsland.
Mogelijkheden genoeg dacht ik zo.
weet je wat nou nog het ergste is.......ik heb de voorbeeldstrut in de Mini zitten en die is niet afgewerkt.....stelletje slavendrijvers.
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zondagmorgen slaapt deze jongen altijd uit Che!
Maar in overleg is er altijd wel wat te bespreken Jordy
Code: Selecteer alles

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoezo jij kunt toch altijd uitslapen ??
kwiebje schreef:Zondagmorgen slaapt deze jongen altijd uit Che!Code: Selecteer alles
![]()
![]()
hoezo jij kunt toch altijd uitslapen ??
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Kerel net een PM gestuurd! Ik kan mijn bankdingetje nergens vinden! Morgen ff proberen die van een collega te vinden.
Ik laat je niet stikken!
iDD
Ik laat je niet stikken!
iDD
Onze sponsors