jbcola, overzicht(je) op p266 thx to SVEN!!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat een soap hier zeg
je kijkt 2u niet en je mist nogal wat nieuws! lol...
Ik zou je rota's mooi zo laten, ofwel hart in kleur vd wagen maar dan gaan ze weer te klein lijken denk ik...
Voor de rest weer vette mod's! ben benieuwd...
Wat zegt jou vrouwtje daarvan Dick? Moest je niet wat minder gaan modden?
Succes en snel wat piccas met u rota's... laat ons af en toe ook eens genieten e!

Ik zou je rota's mooi zo laten, ofwel hart in kleur vd wagen maar dan gaan ze weer te klein lijken denk ik...

Voor de rest weer vette mod's! ben benieuwd...

Wat zegt jou vrouwtje daarvan Dick? Moest je niet wat minder gaan modden?

Succes en snel wat piccas met u rota's... laat ons af en toe ook eens genieten e!
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Welke wielbouten gebruik jij bij je Rota's Dick??
Ik vind namelijk dat de standaard bouten veel dieper in de velg komen te zitten. En dit lijkt mij niet ok.
Ik hoef die spannende momenten die IDD heeft meegemaakt namelijk niet zo graag zelf mee te maken
Ik vind namelijk dat de standaard bouten veel dieper in de velg komen te zitten. En dit lijkt mij niet ok.
Ik hoef die spannende momenten die IDD heeft meegemaakt namelijk niet zo graag zelf mee te maken
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
@ inim, zet je ps hier eens als je wilt
@ sven, ik heb nog tijd
Ik heb de bouten gebruikt die bij de velgen geleverd zijn, normaal gezien vandaag de langere bouten in samenwerking met de spacersMeani schreef:Welke wielbouten gebruik jij bij je Rota's Dick??

@ inim, zet je ps hier eens als je wilt

@ sven, ik heb nog tijd

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat lees ik nu zo van die rota's ik kan het niet goed volgen je hebt alles ge edit. Stuur anders ff pm naar me.
Gave badge's!
Gave badge's!
Onze sponsors