Een zo groot mogelijke foto trekken van enkel z'n neus, daar gaan PS'ers tevreden mee zijn
Het grote photoshop topic ;)
- Jean-Pierre
 - Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht			

thanks zal ik eens gaan doen!jbcola schreef:Een tip JP
Een zo groot mogelijke foto trekken van enkel z'n neus, daar gaan PS'ers tevreden mee zijn
- Jean-Pierre
 - Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht			
		Zo gave bak is dat geworden hé die van inim!
Mij maakt het niet uit hoe de foto staat(als het voor de ps maar makkelijk is
 ) het gaat er om of het mooi van de voorkant staat hier een aantal pics kies maar uit:

Echt bedankt voor die gene die het gaat doen! En karma + hé!

Mij maakt het niet uit hoe de foto staat(als het voor de ps maar makkelijk is

Echt bedankt voor die gene die het gaat doen! En karma + hé!
- Jean-Pierre
 - Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht			

Van het weekend wel even de spiegels in GM kleur laten spuiten. Ik denk dat al een heel verschil is zeker met de zijkant mee bekeken. Is net iets aparter en unieker. Ik zie daarna wel wat er gebeurd!
Heel erg bedankt!!!
Fred Karma+

Nja ik vindt het ook niet zo heel geslaagd. eerlijk gezegd. Ik zou de strepen ook iets verder naar buiten willen hebben maar het gaat om het idee nu. Ben wel blij dat het even geshopt is. Voor je het weet heb je het er al op zittenFred schreef:Ik weet het zo niet man, dit is helemaal niet clean meer ... En zonder contrasterend dak ... Geen verbetering imho, niet teveel meer aan doen aan die mini. Hij is dik zoals em er nu bijstaat
Van het weekend wel even de spiegels in GM kleur laten spuiten. Ik denk dat al een heel verschil is zeker met de zijkant mee bekeken. Is net iets aparter en unieker. Ik zie daarna wel wat er gebeurd!
Heel erg bedankt!!!
Fred Karma+
- Jean-Pierre
 - Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht			

WEl orgineel gebruikt nu!

Hihi!!!! Grapje wordt nooit gemaaktMaVaEe schreef:Koplampringen moet je niet spuiten JP! Dan krijg je inderdaad het JP(Jan Peter Bak-ellende) idee!
WEl orgineel gebruikt nu!
- Jean-Pierre
 - Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht			

Dit is wel een idee maar ik heb geen donker dak dusja dan moet ik ze door laten lopen.smetje schreef:vind het knapper als de strepen recht doorlopen zoals op mijn vorige mini, mss een idee hé![]()
- maus105
 - Bonkey

Bericht			
		nou zat ik een beetje plaatjes te kijken van bbs velgen kwam ik er een tegen die ook nog is onder een indy blue zaten
wel een photoshop maar dat geeft toch een bepaald beeld:

ik weet dat er hier niet heel veel liefhebbers van deze velgen zijn maar wat vinden jullie ervan?
ik vind het super dik meegespoten hart vind ik ook vet staan!

wel een photoshop maar dat geeft toch een bepaald beeld:

ik weet dat er hier niet heel veel liefhebbers van deze velgen zijn maar wat vinden jullie ervan?
ik vind het super dik meegespoten hart vind ik ook vet staan!
Onze sponsors