en als je echt perse voor striping wil gaan een gunmetal streep erover.
of een donkere kleur zilver nog mooier
Striping op de motorkap van Jean-Pierre's ride
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ga voor optie 6 spiegelkappen in gunmetal en koplampringen in Pure Silver 
Geen stripes dus !!!!

Geen stripes dus !!!!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
)
Dan zien we wel verder!
Wacht even uit wat er verder nog gebeurd in deze poll. Maar ja striping valt echt over te twisten. De 1 vindt het super de ander vindt het spuug lelijk.
Het ligt er maar net aan wat oor style je hebt.
Niet echt hé fred! Eerst gaan de spiegelkappen in GM van het weekend als ik ergens mag rijden in het weekend(carnavalFred schreef:Hah die poll maakt het er volgens mij niet simpeler op

Dan zien we wel verder!

Wacht even uit wat er verder nog gebeurd in deze poll. Maar ja striping valt echt over te twisten. De 1 vindt het super de ander vindt het spuug lelijk.
Het ligt er maar net aan wat oor style je hebt.
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zoals fred zegt, lekker clean houden, gewoon spiegels gun metal! en dan mss wel de koplampringen PS, dan krijgt hij een iets sportievere look nog!
ZEKER GEEN STRIPING wat mij betreft!!! Ook GM koplampringen zijn hier niet zo mooi op vind ik...
X2!Fred schreef:Ik heb optie 4 gekozen. Vind de rest niet echt bij de stijl van jouw mini passen. Koplampringen chroom houden of PS. Ik vind wel dat een mini wat chroom kan hebben dus ik zou gewoon die spiegelkappen doen.
Zoals fred zegt, lekker clean houden, gewoon spiegels gun metal! en dan mss wel de koplampringen PS, dan krijgt hij een iets sportievere look nog!

ZEKER GEEN STRIPING wat mij betreft!!! Ook GM koplampringen zijn hier niet zo mooi op vind ik...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je moet vooral doen wat je zelf graag wil man, tenslotte ben jij degene die ervoor moet betalen en die ermee moet gaan rondrijden ...
En die stijl, je zegt toch al de hele tijd dat je van het cleane bent?
Maar ja nu ben ik ook weer MIJN mening aan het verkondigen
. Als ik kijk naar jouw mini dan heb jij helemaal niemand nodig om jouw te vertellen wat de volgende stap moet gaan worden

En die stijl, je zegt toch al de hele tijd dat je van het cleane bent?
Maar ja nu ben ik ook weer MIJN mening aan het verkondigen

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
IK BEN ERUIT!!!!!!
Enkel Spiegelkappen in GM!!!!
Dan gaan we weer verder met bedenken. Ik heb al wel iets in mijn gedachten!
Enkel Spiegelkappen in GM!!!!
Dan gaan we weer verder met bedenken. Ik heb al wel iets in mijn gedachten!

Onze sponsors